Kjetil79 Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hei Har en passat 98mod med 1.9tdi som begynner å vibrere/fjuske når den passerer 2000 o/min, men kun vist man holder jevn gas. Gir man på blir d borte, og slipper man gassen blir det borte. Er der kun ved jevn kjøring på alle turtall over 2000 o/min ikke under. Noen som har opplevd denne forbanna møkkafeilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zefiro Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 hm .. jeg har samme motor uten problemer ...slitte motorfester evt da .. sa vil jo motoren "gynge" mere ... kanskje ved visse turtall .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil79 Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Rimelig sikker på at det ikke er motorfester. Mistenker lmm. Det kan jo være tusen andre ting også. er nok noe motorstyring, som ikke er helt i vater, tror jeg.:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heljo Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 min 115 hk fjuskar på 2400 o/min, ved lett pådrag. Eg jobbar med ein med lik bil, han hadde liknande problem, skifta matepumpe til diesel, og bil ok. Eg veit ikkje korleis det er å skifte den, men må nok finne det ut trur eg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg