zanzi Skrevet Februar 6, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2004 Hei, lurer på om noen vet hvor mange mx6'er det er i Norge, sånn ca, og hva prisen ligger på en slik bil Robin Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2004 Hei! Jeg så en MX6 på Kypros i 2000. Senere sa en dude til meg at MX6 er det samme som "gamle" 626 Coupé... mvh Trond Viggo c",) Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Min bror importerte en mazda mx6 fra tyskland for ca. et år siden. Ettersom jeg har forstått så er den bygget på samme chassi som Ford Probe. Må si at personlig så synest jeg biler er ganske kul og man får jo den i en 2,5 v6 utgave. Sånn circka hvor mange som er i Norge tør jeg ikke tippe på, men det er i allefall 1 i Bergen og så har jeg sett 3 annonser. Så 4 er det i allefall.. Mvh Springbrett (Sitter på jobben til damen..) Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 1 i Trondheim i hvertfall. En sort en. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Februar 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 ok, takker for opplysning:) mener faktisk jeg har sett en plommerød mx6 i trheim også, menmen noen som vet hvilken pris de ligger på? Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Februar 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2004 Den blåen der va kuuul! Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
springbrett Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 For circka 80k får du sikkert en 93 modell. Selvfølgelig en LS utgave og ikke en 2,5 v6. Sjekk på mobile, tror det vil lønne seg å importere, ettersom det ikke er så veldig mange i Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eivind windspoll Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 stemmer at det er en rød i trondheim ja. forsåvidt så er jeg "fargeblind"( i følge forsvaret), så henger ikke så godt med på fargene, men sort og rødt skiller jeg :) så da er det to i trondheim i hvertfall. om det bare er to i trondheim, vil jeg tippe ca 50-60 i landet. mvh Siter The Boss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suveren Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Suveren Min bror importerte en mazda mx6 fra tyskland for ca. et år siden. Ettersom jeg har forstått så er den bygget på samme chassi som Ford Probe. Må si at personlig så synest jeg biler er ganske kul og man får jo den i en 2,5 v6 utgave. Sånn circka hvor mange som er i Norge tør jeg ikke tippe på, men det er i allefall 1 i Bergen og så har jeg sett 3 annonser. Så 4 er det i allefall.. Mvh Springbrett (Sitter på jobben til damen..) Hvem i helvete har skrevet det på mitt brukernavn? Springbrett??? Siter - 1995 Bmw E36 325i coupe X - 1995 VW Golf GTi - Solgt X - 2000 Toyota Hiace - Gamle firmabilen X 1995 Bmw E36 318is coupe - Solgt X 1988 Mazda 626 2.0i coupe - Solgt -------------Sev/Bergen-------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golden Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 naboen min kjører en blå en, oslo Siter R32 Skyline med hvite skilter og litt mods x 318ic vinterbil x 93-modells 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Mazda 626, Ford Probe og MX6 er så og si samme bilen. Bare annet karosseri. Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 En rød i Røyken iverthfall Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 En blå og en sølv i skien. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 22, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2004 Originally posted by Suveren Min bror importerte en mazda mx6 fra tyskland for ca. et år siden. Ettersom jeg har forstått så er den bygget på samme chassi som Ford Probe. Mirus Mazda 626, Ford Probe og MX6 er så og si samme bilen. Bare annet karosseri. JEG har nå sett/lest det at Ford Probe er en Eclipse. Men det er sikkert flere som driver med industrispionasje på høyt nivå. Alle japsene har jo f.eks samme varmeapparat på 80-90 tallet. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L&D Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 JEG har nå sett/lest det at Ford Probe er en Eclipse Tror ikke ford og mitsubishi har så mye med hverandre, men mener ihvertfall at probe har mye tilfelles med mazda, har iallefall hørt at det er mazda motor i de amerikanske utgavene av probe... Men det er vel ford som eier mazda så det er jo stor sannsynlighet for at det stemmer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg