bluebox Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 det stemmer. skal ringe og sjekke for morro skyld i morra jeg:D :D :D . hadde vært morro. jeg fikk nettop et tilbud av corksport.com om at når jeg skal ha en mx-6 så kunne de gjøre om motoren min så jeg fikk 420 whp for 15000-20000 usd. Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr2chris Skrevet Februar 23, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2004 Tror nå i hvert fall den MX6'en jeg kappa med ned Okstadbakken var V6, og den gikk da passe bra, spør du meg ;) (han som ble tatt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zanzi Skrevet Februar 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2004 Den første der er en 2.5 v6 ja :D Siter Fuck dying, die fucking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 har en rød en selv jeg:D cruiser rundt i asker området jeg... har ikke sett så mange av de før den jeg kjøpte.. noen som har mx6 her inne??send meg en pm... kult å bli kjent med andre som har sans for god bil:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J.C Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Originally posted by zanzi Går vel ikke som et dass? Men ja, kan jos tille et spørsmål jeg og da, som er usaklig, hva er vitsen med en quattro competition? Ikke det at jeg mener noe med det, men stiller det for å få fram at folk har forskjellig smak, og noen vil sikkert ha en 2.5 v6, og noen en quattro competition.. En 2.5 v6 er deessuten mere trimmevillig enn de andre originale motorene i en mx6. Tror faktisk 2.0 er mer trimmevillig.. har lest mange diskusjoner om det på det offisielle mx6 forumet.. mange forskjellige meninger men man får visstnok mer hk ut av 2.0 med bolt on turbokit enn de som har mekka turbo på v6.. uansett så er mx6 en god bil:D Siter det er ikke størrelsen det kommer an på. det er hvordan du bruker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Møtte en lyseblå MX6 igår. Er ikke ofte man ser sånne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 Er MX6 bakhjulstrekk? Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bluebox Skrevet Februar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2004 nei det forhjulstrekk. Siter rb25det motor og deler til salgs. engineandparts.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phower Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 da er jo bilen ubrukelig! Siter Just For Fun 91 Mazda Rx7 cab 87 Hilux 4x4 2,4D 83 Honda XL 250 R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by phower da er jo bilen ubrukelig! Det var den posten også.. :rolleyes: Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg