Turbobenni Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Noen som vet hvor jeg får kjøpt rep. manual for audi 80 2.6 v6 avant quattro ? jeg snakker ikke om de billige som du får kjøpt på biltema. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Biltema og andre butikker selger vel de vanlige Haynes manualene til ca 200 kr. Skal du ha noe bedre blir det vel Robert Bentley repair manual, på papir eller DVD foro ca en 1000-lapp: http://www.bimmerzone.com/audimanualspaper.htm eller kjøpe ELSAWIN på DVD'er på Ebay for en drøy 100 lapp. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Noen som vet hvor jeg får kjøpt rep. manual for audi 80 2.6 v6 avant quattro ? jeg snakker ikke om de billige som du får kjøpt på biltema. Tror ikke V6-motoren er nevnt i Haynes manualen. Mener det kun er rekkefirer og femmer. Mulig Bentley har den med? Bruk ebay ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbobenni Skrevet Mai 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Biltema og andre butikker selger vel de vanlige Haynes manualene til ca 200 kr. Skal du ha noe bedre blir det vel Robert Bentley repair manual, på papir eller DVD foro ca en 1000-lapp: http://www.bimmerzone.com/audimanualspaper.htm eller kjøpe ELSAWIN på DVD'er på Ebay for en drøy 100 lapp. -- Ja, dette er en manual som innholder alt ? jeg tenkte på ting som å skru motoren helt i deles osv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MBHauk Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Autodata har bok på dansk som omhandler motoren din. Måtte kjøpe den selv for å spare 7500,- kroner for skifting av reg.reim og vannpumpe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg