dynaBel Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Noen som har prøvd denne?http://www.netonnet.no/art/telefon/mobiltelefontilbehør/biltilbehor/hallaretomtom-iphonecarkit/125857.4550/ slik som jeg tolker det i ogmed at den har gps mottaker så går det ikke utover mobilregningen. stemmer det? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Du kan jo ringe eller sende mail til de å spør....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 joda, forsåvidt kan jeg jo det og. får vente til mandag Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Jaja, er jo ikke så farlig det då;) Er jo bare ca 23 timer og 33 minutter så er det Mandag igjen:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Hvis den ikke er sånn du trodde den var kan du jo se på disse; http://www.elkjop.no/catalog/telefoni-gps/gps-navigasjon/no_carnavigation/bilnavigasjon?CatalogCategoryID=ySDD4QFHGY0AAAEnAcQlinFW&group_2=price_is_%3C+900 4 GPS'er til ca samme pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 eff. faen heller. jeg bestilte car kittet. surfet litt på nett og det var en normal gps motaker. blir nesten som de første tomtom systemene man fikk til ipac Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Så med det mener du at den bare "forsterker" GPS signalene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 nei det er gps mottaker i den. har ikke gps mottaker på tlf. faren min hadde før en lomme pc med tomtom programvare og bluetooth gps mottaker. blir samme patentin i og med at ihone er en "lomme pc" Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mai 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 1, 2010 Ok,ok Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg