Avensis03 Skrevet Mai 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2010 Heisann. Jeg har kjøpt meg en slik Xeon kit 6000k som jeg skal montere på bilen min (Avensis 2003mod). Pakken inneholder to pærer og to ballaster og en dårlig montering veiledning. Er det noen av dere som har montert slikt på avensis før? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagitarius Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Det er ikke spesielt vanskelig men du må ha god tid. har ikke montert det på avensis da jeg har det org. men monterte det på en 2005 corolla, problemet med den var at det er fryktelig trangt. men vanskelig er det ikke. lykke til .du får ikke gjort det feil. bare og klipse sammen, men må kanskje borre hull i lokket til lampa og sette inn pakning ledningene skal igjennom. det måtte jeg i hvertfall på corollan. følger vel med pakninger? Siter Toyota Avensis executive d4d4 2007 Toyota Corolla sport tte 2005 (solgt) Toyota Corolla xli touring 1994 (solgt) Nissan Primera 2.0 h-cvt m6 sport 2001(solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Avensis03 Skrevet Mai 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Nå har jeg fått de på. Men den ene siden virket ikke. Skal skjekke om det er pæren eller belasteren. Ikke lett å se så mye i lyse dagen eller kvelden her. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg