Gå til innhold

erfaringer fk kønigsport.? med justerbare koni.

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

hei, jeg lurer på å skaffe meg fk kønigsport justerbart senkesett med justerbare dempere til min opel astra F

noen som har erfaring med dette?

jeg har spax nå med fast høyde på mn astra f caravan og den er skikkelig stiv, hvordan er fk i forhold til dette spax greiene?

jeg trenger skikkelig justering og stivhet på min astra f med rieger buer da jeg vil justere ned litt fremme og muligens opp bak og vil ha det stivt så jeg ikke knuser buene mine.

håper på svar,

Endret av opelastra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kjøpt koeningsport, VELDIG fornøyd, har 19, senket så det holder, men komforten er enda utrolig bra. Kjenner en som har samme bil, bare ikke 4 motion, han har sport edition, det er stivere en mitt(ikke like bra komfort på den mykeste innstillingen), han kjører i tilegg på 18, med mykere dekk forran, han har lyst på koeningsport.

Senkesettet er her i morgen forresten.

Parts and Retards - Størst på senk i Norge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Senkesettet er her i morgen forresten.

oki = )

hva senker dette settet igjen`? både lovlig og ikke lovlig! eller kan det ikke (praktisk) justeres noe mere utover en hva som er lovlig på dette settet?

men er vel Umulig å få det hit innen postkontoret stenger på lørdag hehe.. har jo ikke bruk for det i helga uasett, men blir spennede å få settet. må vel skyte inn navene og nye lager også før jeg får montert fremme iallefall.

skal foresten sende deg fjørbena! dem ligg bortgjømt så så dem her i går å da kom e på det.

så det skal bli

Lenke til kommentar
Del på andre sider