Gå til innhold

Rå cossi!

Jan_bmw325

Anbefalte innlegg

• Svar 76
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen liker mora og noen liker dattera.. slik er det.. personlig liker jeg helst biler i standard styling.. blir litt for mye fast & furious for meg slike biler(combat sierra, styla japser osv)..

men det er min personlige mening.. litt anonyme biler er min smak..

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

Noen liker mora og noen liker dattera.. slik er det.. personlig liker jeg helst biler i standard styling.. blir litt for mye fast & furious for meg slike biler(combat sierra, styla japser osv)..

men det er min personlige mening.. litt anonyme biler er min smak..

Henger meg på den jeg oxo.

Sleeper biler eller ulv i fåreklær er min favoritt:)

Det er rått det

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mark1

Her snakker vi, skal du ha sierra cossi så skal du klare å skrape potta når du gir gass, ellers er det bare å hive den [/b]

hehe, potteskrap er ett must på sierra! ingenting slår litt racing med gnistring.

What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Combat kit er TABU på cosworth.. burde faen meg vært forbudt.. styggeste stylinga som finnes.. mener jeg da.. har bare sett to sierraer som er styggere enn den blå der.. en Rosa!!!! metallic xr4x4 5 dørs med combat kit. og den siste versjonen av RUUD racing sin.. den sistnevnte er vel det verste jeg har sett..

men dette er bare min mening da

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

samme gjelder for 2 av bilene dine også ser jeg..

Hvis du sikter til urquattroen så er ikke den pen nei. Merca er kun business, no pleasure.

Camaroen er fin da, hvis du sier noe annet blir jeg kjempelei meg :(.. neida :).

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider