Clonen Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 Hei. søker etter noen lister til min originale audi? har sett endel på nettet men kan ikke se dem noen steder? er det noen som selger slikt? selger et Audigodkjent verksted kanskje?. og er det noen som vet om det går an å fjerne nakkestøtten på originale audi 100 stoler? takker for hjelp:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
forgot10 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 http://www.oldaudiparts.com/ De er IKKE originallister.. Men kan tenke meg Møller har original, men da må du betale en kjempepris.. :) Så når det gjelder nakkestøttene, så vet jeg ikke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauen Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 De på oldaudiparts funker bra. Jeg kjøpte to sett derfra når jeg først kjøpte. De var lett å montere på men fargen falmer kanskje litt menmen. MYE billigere enn møller hvertfall. Når det gjelder nakkestøttene så skal det gå ann ja. Er et lokk helt nede, langs stengene som går ned i stolen og den vipper du opp så drar du ut klemmen som holder alt på plass. Det var sånn det fungert på de bak. Husker ikke foran. Håper det hjalp:) Siter - Audi A6 2,8 V6 C4 - Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rauen Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Det er samme greiene både på setene foran og bak:) Siter - Audi A6 2,8 V6 C4 - Volvo 240GL (Muligens turbo prosjekt!):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SBaL Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Bytta alle 8 dørlistene på min for litt siden. Kjøpte på møller jeg.:hammer Kosta meg 4000,- totalt. Norsk bildelsenter har 4 av listene. Mener det kun var de nedre. Og de kosta like mye som på møller. Siter -'12 Citroën DS3 Sport X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt) ,X -'95 Citroën ZX 2.0 16v (Solgt), X -'94 Audi UrS4 4.2 Avant (Solgt), X -'93 Audi 100 Avant 2.8 Quattro (Solgt), X -'90 Volvo 240 2.3GL Sedan (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg