Lacost Skrevet Mai 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2010 (endret) Hei! Holder på å bestille Xenonkit. Har disse lyktene: Link. Det fulgte med lytker av typen: H7, 55W, 12V. Ifølge auksjonen er det parklys? Trenger jeg noe alà dette? itillegg? Må jeg ha 55W til langlysene og? Hvordan vil de H7 lyktene lyse som jeg har fått, må de også ha kit eller er de "plug-and-play"? Har jo blinkelys, så den saken er jo grei. :) Endret Mai 3, 2010 av Lacost Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Er det H7 på nær og fjern? Isåfall kjøper du 35w H7 til nærlysa og 55w til fjernlysa Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 bestill heller xenonpærene på http://www.vvme.com myye billigere og god kvalitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lacost Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hei igjen. På denne siden: http://www.vvme.com/page.html?chapter=1&id=33 står det noe om "Requires warning canceller" på 35w, men ikke på 55w. Gjelder det min golf 4, slik at jeg trenger warning canceller? (har jo can-bus?) Eller er det bare å bestille ett sett 35w og 55w? Har h7 fjern og nærlys. Hilsen Mr. Grønn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Hva er det egentlig du holder på å bestille for noe? Auksjonen du linker til er komplette lykter. Med på kjøpet får du gratis 4 H7 lyspærer til å sette inn i lyktene. Dette er ikke et xenon-kit, men lyspærer som skal gi en "xenon-look". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg