Foxchase Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 På flere bilder har jeg sett Chrysler Stratus'er med flate, litt avrundete eksosforlengere... Hørte at dette var originalt...? Siter - 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic - 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hvis du tenker på en slik stuss som denne har: Så er det orginalt ja. Stratuser med V6 ble levert med den stussen, så slik er det lett å se om det er en V6 eller ikke :) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Foxchase Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jepp, var den jeg tenkte på! Har egentlig litt lyst til å sette en på min 2,0... :) Siter - 1998 Chrysler Stratus 2.0 LE Automatic - 2001 Chevrolet Lumina 3.1 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Går sikkert å få tak i en brukt hos en høgger. Tipper prisen på en ny hos en forhandler er så dyrt at det ikke smaker. Alternativet er jo å finne en stuss å sette uten på den du har ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stusjelig Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Det som også kan gjøres er å få noen til å bygge nytt til deg:) koster ikke så alverdes mye:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg