kompisen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jeg lurer på hvilken lakk en kan bruke for å lakkere noen sideskjørter på en bmw e36 + noen spoilerlepper? Sideskjørtene er ikke kjøpt i tillegg. De er som de ble kjøpt. Vurderer å lakke de pga de begynner å bli hvite i fargen. Burde jeg bruke en litt dyrere utgave som f.eks bengalakk eller burde jeg bruke den 2-k lakken som på biltema f.eks eller andre lakker? Vil helst ha de i svart farge. I tillegg lurer jeg på hvilke lakkutstyr en børr bruke. Er den proffe lakksprøyten på biltema et bra kjøp? Er det nødvendig å bruke en kompressor? Er også interessert i høre om hvilken rekkefølge man gjør de forskjellige tingene. Som dere sikkert hører, så har jeg ikke så mye bakgrunnskunnskap om dette enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nordhagen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jeg vil råde deg til å bla litt i kategorien du har posta i før du starter en ny tråd. Du finner fort ut at det er et vell av informasjon om dette her, og det er ikke vanskelig å finne heller. Du vil fort se at de fleste anbefaler lakksprøyte og kompressor hvis du har tilgang på det. Du vil også se at de fleste hverken anbefaler Bengalakk eller lakk fra Biltema. Pistolen er bare en anelse bedre enn sprayboks. Men hvis du ikke har tilgang på kompressor, ville jeg heller anbefalt deg Duplicolor spraybokser eller til nød Biltema sine, men med bedre dyser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg