funkmobile Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Det kommer helt ann på dine interesser igrunn. Spiller du gitar for eksempel kan heller spør om det er muligt å lage til et lite rom til jamming baki for eksempel. Det blir skudd i blinde for oss å gjette oss til hva du vil ha i baki bilen din :) Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 tenker å ha en vannpipe og anlegg til bilen må vel og være baki der, satser på sofaer å benker, er det lovlig å isolere ruten som skilder mellom setene og lasterommet helt? (ikke ødelegge sikten men å tette igjen for røyken), hva bør en ha til gulv? hvordan kobler man strøm til kjøleskapet (går elektro) skal man lage stikk kontakt ut av bilens strøm? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludo 3L Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Peis er vel litt optimistisk, men sikkert flott det. Hva med noe som dette Feiende flott det førstebildet på linken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkmobile Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Da trenger du en vekselretter og trafo. Det får du på tema :) http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbehor/Bilelektrisk/12-volt/Vekselretter/ Siter Jetta 85 - The funkmobile Seat Leon - Bruksbil Er på jakt etter en liten slamp Rustbullet! http://www.bilforumet.no/annet-bil-onskes-kjopt/240981-ok-slamp-rustbullet.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 nice! hvor mye kan bilen forsyne med strøm, klarer den mye mer enn et kjøleskap? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rasjima Skrevet Mai 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Med den transformatoren vil jeg klare å drive et kjøleskap over natten og, mens bilen står i ro? Er det andre måter å få inn strøm på? Hvor mye kan jeg drive med denne transformatoren? Siter 2002 - Toyota Hiace 2,5 l Turbo diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 jiiiiises!! Hva er normalt å ha i en jævla varebil? Hva faan har du lyst til å ha i den jævla varebilen din da!?! Jeg for min del har motorsykler og verktøy og dritt i min! Dette er vel helt ærlig en av de teiteste tgrådene jeg har sett. Makan til fantasiløs figur. Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 En pall med pils! Det er noe av det kjekkeste du kan fylle en van med.. Alltid forberedt! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg