dynaBel Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 (endret) nei nå har jeg fått nok av dette forpulte dritt forumet som det har blitt. er 90% med pubertale 16-18 åringer her som tror de vet bedre enn de fleste nei da er det bedre med merkeforum med voksne folk Endret Mai 4, 2010 av dynaBel Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 hade 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 adjø 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ha det godt :) Og forresten, du får prøve å ordlegge deg litt mer voksent neste gang da, ettersom at du er så mye mer voksen enn oss "litt unge". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Ha det godt :)Og forresten, du får prøve å ordlegge deg litt mer voksent neste gang da, ettersom at du er så mye mer voksen enn oss "litt unge". :partyon: 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Må forsåvidt si meg enig ang. forumet. Jeg henger mye mer på VACN, fordi alt er mye mer seriøst der. Pluss at det er masse folk med kunnskap der. Men når jeg er her på forumet prøver jeg å svare folk og hjelpe dem så godt jeg kan. 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Må forsåvidt si meg enig ang. forumet. Jeg henger mye mer på VACN, fordi alt er mye mer seriøst der. Pluss at det er masse folk med kunnskap der. Men når jeg er her på forumet prøver jeg å svare folk og hjelpe dem så godt jeg kan. Eni me du! Forumet her tar jeg lite seriøst. Men prøver å hjelpe avogtil. Trives mye, mye bedre på VACN... :) URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 men da har jeg ett spørsmål, er det verdt å betale 400 kr for å være medlem der? 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Hver og en av oss har et ansvar for at kvaliteten på forumet skal holde et bra nivå. Er det ting en ikke liker så får en rapportere det til moderator. Og havner en i diskusjoner med vranglærte så er det bare å diske opp fakta, så har alle lært noe.. - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 men da har jeg ett spørsmål, er det verdt å betale 400 kr for å være medlem der? det vil jeg tro! er mye piss her inne... 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 400 kr sparer du ved å ikke dra på byen til helga, så ja. Med tanke på all hjelpen du får der og det at alle lokallagene har et godt sammarbeid og møtes så blir det fort verdt det. 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 nei nå har jeg fått nok av dette forpulte dritt forumet som det har blitt. er 90% med pubertale 16-18 åringer her som tror de vet bedre enn de fleste nei da er det bedre med merkeforum med voksne folk Lattelig å skrive en tråd om det hvertfall.. Er en logg ut knapp oppi hjørnet her som det er bare å trykke på om du ikke liker deg her.. Og om det spruter ut mens fra musa di når du leser om 16-18 åringer som tror de vet bedre enn de fleste, så er vel det ditt problem. Går ann å overse ting, eller trykke på "rapporter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Lattelig å skrive en tråd om det hvertfall.. Er en logg ut knapp oppi hjørnet her som det er bare å trykke på om du ikke liker deg her.. Og om det spruter ut mens fra musa di når du leser om 16-18 åringer som tror de vet bedre enn de fleste, så er vel det ditt problem. Går ann å overse ting, eller trykke på "rapporter" akkurat slike ting som dette er det jeg tenker på går ikke ann og overse. det finnes overalt. har ikke admin sletta/ banna brukeren min? gjør det! Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 "forpulte dritt forumet" er ikke så mye bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet Mai 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 "forpulte dritt forumet" er ikke så mye bedre. god gammel nordnorsk Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg