Olkagge Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 (endret) Hei! Har fått tak i en BMW E39 med den orginale radio/kasettspilleren og med CD-veksler bak i bagasjerommet. Har også en sub + en forsterker stående som jeg har lyst til å sette inn. Men det jeg lurer litt på, er hvilke muligheter jeg har til å gjøre det? Må jeg bytte ut den orginale CD-spilleren med en ny uorginal?(Noe som ville ødelagt finishen etter min mening) Hva skjer da med CD-veksleren da? Kommer multifunksjonsrattet fortsatt til å fungere? Så om noen kan fortelle meg hva det enkleste ville vært så spytt ut! Har søkt på bimmers og google, men fant ingen tråder som svarte akkurat på det jeg lurer på. Det er en BMW 525 E39 1999 modell, om det er relevant. På forhånd ,takk! :) Endret Mai 4, 2010 av Olkagge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Du kan bruke denne: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=466&katid=78&mid=m436&id=&vn=736 Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olkagge Skrevet Mai 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Hadde vært fint med en litt mer detaljert forklaring om hvordan jeg skal bruke den der. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
killGore Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Er ganske enkelt. du kobbler adapter saken inn på en høytalerledning (jeg brukte en sukkerbit) og en ledning til jord. Vipps så har du signalkabelutgang. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olkagge Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Er ganske enkelt. du kobbler adapter saken inn på en høytalerledning (jeg brukte en sukkerbit) og en ledning til jord.Vipps så har du signalkabelutgang. Ok, takk! :) Har snakka litt med Todleif over PM, så jeg skal kjøpe en slik adapter og prøve den ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg