Gå til innhold

Xenon i Audi A3 2006 modell s-line

Ranger emnet

-thx-

Anbefalte innlegg

Hei

I fare for å legge ut en ny xenontråd søkte jeg rundt både her å der, men fant ikke så mye angående mine spørsmål ;) så ikke skyt :scared

Skal mest sannsynlig gå til innkjøp av en 2006 A3 s-line i løpet av uka..

Denne har bi-xenon i hovedlyktene (?)

Jeg vil jo selvfølgelig ha xenon i grøftelyktene også..

Derfor lurer jeg litt, hvor mange Kelvin er det i hovedlykta? har lest litt her å der, noen sier at 4300K er originalt i xenon, mens andre hevder 6000K

Har jo lyst til at det skal se mest mulig likt ut.:race

Har ikke funnet ut hva det spesifikt er for 2006 A3, noen som vet?

Ett lite spørsmål til...pris...:bok:

Finner mye forskjellige priser...

Får du hva du kjøper eller har det utviklet seg så mye at xenon er xenon

Endret av -thx-
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Har nettopp kjøpt xenonlys for min selv. Kjøpte den på bilkabel.no

Prisen ligger på kr 998,- om jeg ikke tar helt feil. Men om du er utålmodig som meg, drar du bare til bilglasspesialisten i Oslo og kjøper det til kr 1500,-

Kelvin på hovedlyktene er originalt 4300K fra frabrikken. Så her er det smak og behag.

Om du har S-line eksteriør på en 2006 modell, så er det H11 som er grøftelys og ikke H7.

Ikke minst er det 1års garanti på settet, så det er bare å kjøre på =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

jeg vil anbefale deg http://www.haugland.biz! Rask levering og hyggelige folk, samt en utvalg av xenon fra kr 1095:) Har du nyere bil kjøp de litt dyrere. Da slipper du å risikere å ødelegge elektronikken på bilen, pluss at kvalitet koster.

2010 Audi A3 1.6 TDI sportback S-line

2002 VW Golf TDI 4MOTION(solgt)

2002 A4 1.8 TQ Lim (solgt)

1999 A4 1.8 TQ Avant (solgt)

1995 A4 1.8 Sedan (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar...

Så ca 1000,- er grei pris i forhold til kvalitet?

Fant noen til 300,- på finn, men har jo funnet mye dyrere også...

Har også lest om at det kommer opp feilkoder ved å bytte til Xenon, er dette tilfelle på de litt dyrere settene eller var dette bare ett problem i begynnelsen da folk bygde om lysene?

Bilen er forresten ikke 2006, men 2005 så regner med det er H7, men det finner jeg jo lett ut...

Regner med jeg får for 7000 kelvin, hva tror dere om det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...