Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet

Stambo

Anbefalte innlegg

Hei. Nydelig RS du har der.

Har en i samme farge selv, har bestilt endel småstæsj fra Superskoda selv.

Men jeg lurer på et par ting.

hvordan ordnet du xenon i tåkelys, de er jo H8 inn på lykta og H1 inni lykta? Er den orginal Skoda den Colombus spilleren du har satt inn? Hvordan går det med luftmengdemålern etter du monterte det åpne filteret?, det vat jo bare en helt rå lyd!! Har du montert "dumpventil" på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei du :) takk for det! Blåfargen er nydelig når den er ren og i sola! :D Xenon mener jeg er H1 så kjøpte bare et H1 sett og monterte på vanig vis :) ja, orginal Colombus, står tilogmed Skoda Colombus på den siden den kommer fra en Superb :). LMM har det bra, ingen problemer med den. Ja mye koselig lyd med filter! :D men er jo endel som sliter med rykninger etter filtermontering på 2.0tdi, selv om jeg har klart meg bra. Ingen dump her, kun ekte tilbakeslag fra turbo ;)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice=)

Hva gjorde du med det dekslet på baksiden av lykta, fjerna du det, eller borret du hull i det? Og hva gjprde du med den kontakten som står på ledningen? den passer vel ikke på H1? Det filteret du har, er det kjøpt hos Kimmit Sport Racing? Ser dem har et filter som er helt tørt, vasker du det ofte?

Ser også at du har diode lys i skiltlys, prøvde det jeg også, med rådyre canbus dioder, både der og i parklys framme, men fikk feilmelding på alt, hvor har du fått tak i dine?=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bordet hull i dekselet, for å få det skikkelig tett :) bare koblet sammen jeg, er h1 pærer så satte da inn h1 sett som passer rett inn. Vær oppmerksom på at polariteten kan være snudd i tåkelyset, det var ene mitt, og da lyste det dårlig ;) filter er fra KSR ja, de gir mest lyd ;) har byttet en gang :) de pærene jeg har nå husker jeg ikke hvor er fra, men min erfaring med Octavia er at den tar imot det meste av LED pærer med motstand i (A4 B7 f.eks er jo håpløs å få pærer til), så rart det ikke funket. Du satte pærene rett vei? LED er polaritetsavhengig, og er en feil vei, slukner begge :) (vanligvis går det bra med led med motstand uansett hvem vei du setter de pga den er paralellkoblet, så den lurer bilen selv om den ikke lyser, men kanskje dine er anderledes?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...

Jaja, her skjer det ikke stort :) bilen er fortsatt i sommerhøyde, for vinteren har jo ikke kommet enda :) men blir vel kanskje å heise den en dag uansett.. anyways, par photos går vel ann

20111217_145507.jpg

20111217_145521.jpg

Også røk jeg på en ny smell da.... :uhhmmwhat?:

20111217_191428.jpg

OZ Botticelli III, 3-delte 8,5x20 ET43

20111217_195439.jpg

20111217_195502.jpg

kjekt å ha? :tannløs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, gjorde det.. og det går nok mot det etterhvert tenker jeg :/ men begge 20" setta passer 90% av vag så det er null stress :) lurer litt på å bruke de til stuebord også :D tenker litt på en litt spesiell farge kombo ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider