Flaming8ball Skrevet Mai 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2011 Bare og si ifra:-). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mai 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 Utenom det, så har jeg en liten tanke som surrer om dagen om å lufte den for salg... Føler jeg ikke har tid nok til å ta så godt vare på den som den fortjener.. Bruksbehoved har også endret seg litt nå midt i husprosjektet. Planen var i utgangspunktet å ha den i sommer, og legge den ut på sensommeren, men får jeg et bud jeg vil ha, kan det hende den går før. Den skal uansett ikke "gis bort".. :) WTF!? Hvis du selger bilen så er jeg sikker på at du kommer å angre...jeg mener, hvilken bil kan matche RS`n? ;) Og hvis det alikevell blir av så skal det stå 16" vinterfelger i annonsen, så selger du dine 19 til meg :D Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2011 ja du sier noe. Jeg vet jeg kommer til å angre uansett når jeg selger bilen, for den er jo bare fantastisk :) Også skulle det bli bytte, så er det til fordel for en billigere bruksbil (som ikke kommer til å forbli orginal heller..). Men på en annen side så MÅ jeg ikke selge, har jo ikke lån på den, så koster meg jo ikke mer å ha denne enn noen annen bil, så blir den lagt på nettet utover sensommeren, selger jeg bare hvis jeg får det jeg vil ha for den :) 19" vinter skal jeg nok ha med på neste bil sammen med 20" ;) blir nok solgt med 18" på vinter når den skal selges :) Men uansett, i morgen går det avgårde til 4hjulskontroll, dumt å vente med det :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2011 I går ble kjærra justert inn igjen, så sate på at alt er bra igjen nå. De sa den var rimelig på tryne foran så : rolleyes Ba de om å ikke justere camber bak, pga den er heelt avgjørende for å kjøre med hjula, så da stod det med rødt -3 grader bak :) Framhjula leverte jeg i stad for å bytte på dekkene, så da går de lenge til. bare dumt å kjøre det helt blanke på innsiden når 90% ellers har godt mønster. blir jo bare bedre plass i hjulbuen også så lenge det er slitt av 4-5mm på ytterst på dekket ;) Bilen stod å koste seg med sol og utsikt i stad også :) Fikk til og med spylt den i dag : ja : Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2011 back on 19s Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 1, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2011 Litt gnukking mellom øktene :) Møkkete felger! etter litt kjærlig pleie :) begynne å fikse kantskader og lakkere de så fort jeg har tid :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 2, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2011 Da har jeg vært en tur innom Johan rakett og juster opp kjærra :) Ble merkbart mer juice over hele fjøla, og full guff helt til rødmerkinga. Logget max ladetrykk helt til det butta, sank ingenting :) Vag-com sa vel 430nm Kjørte så en liten omvei hjem, og fant noe spennende på veien. 225 Achilles Status på felgene nå er at de er sparklet opp litt småskrammer, pusset og prayet over med fyller. Pusse det, kanskje i morgen, også er det klart for paintwork :) :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Juni 3, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 blir bra det dær:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 3, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2011 Håper det! blir spennende å prøve de å se hvordan det blir, selv om det nesten er vemodig å ta av 19" siden se sitter så drit bra ut mot skjermkanten :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Juni 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 ja kjøpte 18" pegasus kant felga til min skoda octavia 06mod i 9" brei framme og bake med et 35 med 225 dekk med litt strekk.men blei alt for brei framme,men satt perfekt bak.så det arti med felga.men no e 18tommera 8"brei framme og bake.men funke nu det og.dårlige veia i nordnorge til større felga:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 5, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2011 Ble nok breit foran ja :) vil tippe det subber fort bak også om du senker litt. Lag deg en tråd du også da vel, morro med flere på forumet vettu :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Da var det gjort. Begynte med å skru den opp 5mm bak, pga syns den har satt seg litt mye bak. Har godtatt det med 19" for å kompansere litt for høyere hjul bak enn foran, men måtte rette den nå med likt f/b. Syns høyden nå rett å slett ble Jævli bra :):) Kasta så på 20"ra og tok en testtur. Deilig med bil med litt krutt i igjen, har ikke sitti i den siden jeg parkerte etter jeg kom hjem fra våler : rolleyes Merket også at det var andre dekk nå ja, skulle akse litt mellom to fartsdumper, så ga litt gass på andre giret uten å tenke mer på det. Der var det litt småvått i ene hjulsporet, så da blinka det javnt i lampa så :p Uansett, nok snakk! Bilder! Streeeeekk Har også fått på RS merke i grillen igjen pga Mr.Kristian Larsen maser så inni helve.... :p Hva er så dommen? :) Ganske stusselig vær så ikke beste bildene. Syns det ble rimlig bra selv :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Ble grise fett:D Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Takk for det :) syns det ble veldig bra :) Subber bare bittelitt foran innmellom :) Dessverre ble det noen merker i felgene når dekka ble lagt på, så jeg må fikse de opp litt igjen, men måtte ha de på for å se nå først :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilStensholt Skrevet Juni 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2011 Knalltøff bil! Siter - 2007 Land Rover Disco 3 2,7 TDV6 HSE PP - 2007 Audi A4 Avant 2,0 TDI MLT S-Line Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg