Stambo Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 hehe, ikke dårlig det, på et treff i størrelsen av hovedtreffet til Gatebil! :D Veldig fornøyd med den! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2011 Mobilbilde fra i dag tidlig før jeg dro til Gatebil igjen :) Noen andre som har sett bilen der ute i helgen? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Juli 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2011 gratulerer med pokal. ganske morsomt at en skoda vinner:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2011 Takk for det, ja var veldig morro å få en skoda fram i lyset på et så stort treff! :) Må da være god reklame for Skoda? ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius83 Skrevet Juli 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2011 Da var det gjort. Begynte med å skru den opp 5mm bak, pga syns den har satt seg litt mye bak. Har godtatt det med 19" for å kompansere litt for høyere hjul bak enn foran, men måtte rette den nå med likt f/b. Syns høyden nå rett å slett ble Jævli bra :):) Kasta så på 20"ra og tok en testtur. Deilig med bil med litt krutt i igjen, har ikke sitti i den siden jeg parkerte etter jeg kom hjem fra våler : rolleyes Merket også at det var andre dekk nå ja, skulle akse litt mellom to fartsdumper, så ga litt gass på andre giret uten å tenke mer på det. Der var det litt småvått i ene hjulsporet, så da blinka det javnt i lampa så :p Uansett, nok snakk! Bilder! Streeeeekk Har også fått på RS merke i grillen igjen pga Mr.Kristian Larsen maser så inni helve.... :p Hva er så dommen? :) Ganske stusselig vær så ikke beste bildene. Syns det ble rimlig bra selv :) Steike Stambo.. Dette ble kanonfett. Og gratulerer med pokalen.. Har endelig fått ut litt bilder av den nye Scout`en med de nye 19"erene. ;) Ble veldig bra. Tenker innbytte til neste år, men da blir den nye RS`en. Siter Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2011 Takk for det! :) de hadde vel vært kule på hvite scouten også :D moro mes RS men skulle dratt bak også! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius83 Skrevet Juli 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Hvilke type felger er du har på RS`en? Tenkte jeg skulle prøve. Skader vell ikke å hærme litt? heheheh Ja det hardde vært artig om de fikk RS`en i 4x4 også. Vi får krysse fingrene og leve i håpet.. hehe Siter Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2011 Det er orginale Audi Cantona felger fra tilbehørskatalogen til Audi A8 2004mod. De er driiiiiiiiiiiiiiiiitsjeldene, også i utlandet, og finner du er ofte dyre.. jeg var veldig heldig når jeg fant dissa :) RS 4x4 hadde vært perfekt :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Har begynt å små tenke på vinterhjul i år, pga jeg dropper 19" pga plassproblemer og går for 18". Da må jo hjula lakkeres, men ikke bestemt farge enda. Gull er en av alternativene Evt "safe" med mørk grå, eller kline til skikkelig med noe sykt. det får vi se I dag var jeg på Motorhuset i Fredrikstad med kjærra for å fylle ACn, og det trengtes, for var 0gram i anlegget....... Så de fylte med sporingsmiddel tilfelle det er en leksje på gang Ellers har bilen vært byggebil i dag, handlet mye dritt til kåken rundt omkring Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Da har jeg JAGGU lagt inn bilen på Garaget også :p Skoda Octavia RS Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Fant noen bilder av bilen fra Gatebil :) De er fra søndag :) :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius83 Skrevet Juli 21, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2011 Ja steike. De var ikke lett å finne. Men de var bra de bildene du la ut nå. Likte skiltplaten. hehehe Siter Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2011 Nei, må være heldig og komme over et sett, og handle raskt før noen andre gjør det :) hehe, ja skiltplata er fin den :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius83 Skrevet Juli 25, 2011 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Hva Sier du til rykere på hver side bak på RS`en din da? Så ganske tøft ut. http://milotec.de/ Siter Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2011 Jeg har sett på det såvidt tidligere, og det er forsåvidt ingen stor sak. Jeg bygde meg custom duplex på gamle bilen.. Så litt på det også etter jeg hentet bilen, men på RSn må det skjæres i fangeren, også blir den andre stussen midt på tauekrokfestet. Så bestemte meg for å ha det orginalt så det ikke ble noe mygel :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg