Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet

Stambo

Anbefalte innlegg

• Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da var det gjort. Begynte med å skru den opp 5mm bak, pga syns den har satt seg litt mye bak. Har godtatt det med 19" for å kompansere litt for høyere hjul bak enn foran, men måtte rette den nå med likt f/b. Syns høyden nå rett å slett ble Jævli bra :):) Kasta så på 20"ra og tok en testtur. Deilig med bil med litt krutt i igjen, har ikke sitti i den siden jeg parkerte etter jeg kom hjem fra våler : rolleyes Merket også at det var andre dekk nå ja, skulle akse litt mellom to fartsdumper, så ga litt gass på andre giret uten å tenke mer på det. Der var det litt småvått i ene hjulsporet, så da blinka det javnt i lampa så :p

Uansett, nok snakk! Bilder!

Streeeeekk

DSC_0598.jpg

DSC_0600.jpg

DSC_0604-1.jpg

DSC_0607.jpg

Har også fått på RS merke i grillen igjen pga Mr.Kristian Larsen maser så inni helve.... :p

DSC_0610.jpg

DSC_0611.jpg

Hva er så dommen? :) Ganske stusselig vær så ikke beste bildene. Syns det ble rimlig bra selv :)

Steike Stambo.. Dette ble kanonfett. Og gratulerer med pokalen.. Har endelig fått ut litt bilder av den nye Scout`en med de nye 19"erene. ;) Ble veldig bra. Tenker innbytte til neste år, men da blir den nye RS`en.

Skoda Octavia Scout 2.0 tdi 2011mod

Opel Omega MV6 3.0 V6 1996mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er orginale Audi Cantona felger fra tilbehørskatalogen til Audi A8 2004mod. De er driiiiiiiiiiiiiiiiitsjeldene, også i utlandet, og finner du er ofte dyre.. jeg var veldig heldig når jeg fant dissa :)

RS 4x4 hadde vært perfekt :)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å små tenke på vinterhjul i år, pga jeg dropper 19" pga plassproblemer og går for 18". Da må jo hjula lakkeres, men ikke bestemt farge enda. Gull er en av alternativene

StamsaasGull.jpg

Evt "safe" med mørk grå, eller kline til skikkelig med noe sykt. det får vi se

I dag var jeg på Motorhuset i Fredrikstad med kjærra for å fylle ACn, og det trengtes, for var 0gram i anlegget....... Så de fylte med sporingsmiddel tilfelle det er en leksje på gang

Ellers har bilen vært byggebil i dag, handlet mye dritt til kåken rundt omkring

DSC_0872.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett på det såvidt tidligere, og det er forsåvidt ingen stor sak. Jeg bygde meg custom duplex på gamle bilen..

DSC_0071.jpg

DSC_0366.jpg

Så litt på det også etter jeg hentet bilen, men på RSn må det skjæres i fangeren, også blir den andre stussen midt på tauekrokfestet. Så bestemte meg for å ha det orginalt så det ikke ble noe mygel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider