Stambo Skrevet September 7, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 7, 2011 Kan også reklamere litt; VW Audi Club Norwegen har som et lite prøve prosjekt laget en Seat/Skoda forum seksjon :) Så for alle dere Seat og Skoda eiere har dere muligheten til å melde dere inn i klubben nå, så kanskje det blir på fast basis :) Er dere medlemmer har dere også tilgang til banekjøring i regi av VACN og et fantastisk godt forum, med tips og triks :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
croften Skrevet September 8, 2011 Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 kanskje en link ville gjort seg;) Siter 07 Oktavia RS (x 08 touran 2.0 TDI x 91 Golf Pasadena x 05 oktavia 1,6 x 89 205 gti x 95 200 sx S14 x 97 406 2.0 SVTIB x 92 309 gti) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 8, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2011 Hjelper lite med en link, siden det kun er synslig for innloggede medlemmer ;) Har en tilsvarende tråd som denne der, også var det vel ca 60seat og skoda relaterte tråder :) I dag skinte endelig sola igjen, etter lang tid med regn, regn og litt mer regn.. Fristelsen ble dermed for stor så en felg måtte ut i sola :D Fortsatt mobilkamera, menmen. er veldig mye effekter i lakken :D Blir spennende å se med dekk montert på bilen! :) blir nok en runde eller tre med voks også her! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 9, 2011 Rapporter Share Skrevet September 9, 2011 Kan også reklamere litt; VW Audi Club Norwegen har som et lite prøve prosjekt laget en Seat/Skoda forum seksjon :) Så for alle dere Seat og Skoda eiere har dere muligheten til å melde dere inn i klubben nå, så kanskje det blir på fast basis :) Er dere medlemmer har dere også tilgang til banekjøring i regi av VACN og et fantastisk godt forum, med tips og triks :) Kan være noe å prøve ut.... Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dallal08 Skrevet September 12, 2011 Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Hei igjen, lurte litt på noe ang motoren. Er det register reim eller kjededrift på din? er det anderledes på CR motoren? Evt hvilke intervall bytter du register reim på ? Hvordan har du chipet bilen? chip eller box`? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 12, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 12, 2011 Det er regreim på disse :) bytteintervall er 120kkm mener jeg. Jeg har chip, som er laget ut fra bilens orginale program. Styr unna boks :) Siste nytt fra helga er pokal for 2.plass Øvrige merker på Gatebil på Rudskogen! ;) kanskje noen som så bilen min der? :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet September 13, 2011 Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Gratulerer så mye med 2.plass på Gatebil. Det å få pokal i øverige merker står det respekt over. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 13, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2011 Takk for det momsebamse :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet September 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2011 Liten update her er vel på tide :) Ikke noe som er gjort, men et par nye bilder gjor ikke noe :) Har også lagt ut et par filmer etter en liten filterdiskusjon på VACN forumet :) :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2011 Da har jeg vært å fått meg vinterdekk, og i år blir det å prøve Continental Viking Contakt 5 :) Fikk også pakkelapp i posten om nye senterkopper til felgene, men pakka hadde ikke kommet enda.. Måtte ha nye senterkopper når felgene var så strøkene og nylakkerte :) Par bilder må vel til :) Ser ut som jeg må skru litt opp, men skal ikke bli så stor glippe :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 15, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2011 Ufattelig pen denne bilen din, blir bare bedre og bedre :) Skulle ønske min RS var i nærheten, men den gang ei.. Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 16, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2011 Mange takk Mac :) det er bare å ta tida til hjelp det, begynte jo med en helt orginal RS jeg også :) I dag var det kosedag med bilen Swissvax<3 Også fikk jeg senterkoppene til felgene i dag Vasket også over bilen en runde, var på tide nå. Står å ser på utsikta "Low Clearance" ble mye bilder på en gang her nå men.. det tåler dere vel :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Oktober 17, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2011 Satttan den var lav under ;) ikke plass til mye vinter eller telehiv der. Er bare sykt pen den fargen der.. Mye jeg har lyst til å gjøre med min rs og, men med to barn kombinert med laaangtidssykemeldt så blir det dessverre ikke første pri når det gjelder pengene... Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Oktober 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2011 Den er ganske lav under ja, har sine begrensninger der. Heldigvis har jeg lært å kjøre lav bil gjennom 5år med mye senk, så har lært meg å lese vei og kjøre deretter :) må nok litt høyere opp i vinter ja, begynner litt pent og heiser litt og setter den i vinterhøyde når snøen kommer for fullt :) Fargen er fin, angrer ikke et sekund på den :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Oktober 19, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2011 De dekka dine er knall:) har sånne på golfen! Bilen din er faen meg skamlav!! Veiskrapa i rakkestad :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg