jo-jo Skrevet Desember 20, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 20, 2011 De hjula er drit fete! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 22, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2011 Hehe, de kan vel bli kule til slutt :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Desember 27, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2011 På tide med litt mere photos igjen vel : rolleyes Fikk gitt bilen en skikkelig kosevask i dag :) Også var det litt morro etter det! Testing the OZ Botticelli :D Syns det ble overaskende kult :D fikk veldig DTM feeling av de :) Så var det litt midre kult etterpå, så jeg skrudde opp bilen til vinterhøyde og vinter behandlet gjenger etc. Strengt tatt ikke nødvendig siden det er 10grader og vår i lufta, men litt deilig å kunne svinge uten å planlegge hele tiden også :) så da ble det 14mm opp og tilbake i Octavia Scout klassen... Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Macgyver Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 Dette blir bra :) Spennende å se hvordan det blir når sommeren kommer igjen :) Du må nå ha ett bra felgutvalg å velge i nå :P Siter Skoda Fabia 1.9tdi 2009mod Skoda Octavia RS tfsi 2006mod :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Desember 31, 2011 Rapporter Share Skrevet Desember 31, 2011 såg gamle polo`en din idag. hadde ikke med kamera, så fikk ikke dokumentert det. den såg ikke like strøken ut som de bildene du har lagt ut av den. Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Di OZ felgene passer bilen din utmerket Stambo. Bare få lagt på noen runder med elteip så blir det bra. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Vi får se hva som skjer til sommeren, og hvem bil felgene havner på :) er det tredje settet med sommerfelger nå, så greit å kunne velge litt :) Ahh, moro å høre at den lever da! :) Selv om den kanskje kan ha fått litt hardere liv.. Hehe, kanskje skal prøve med elteip gitt :D hadde passet utmerket på din også med litt godt med senk :) skikkelig STCC style :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Januar 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2012 Vi får se hva som skjer til sommeren, og hvem bil felgene havner på :) er det tredje settet med sommerfelger nå, så greit å kunne velge litt :) Ahh, moro å høre at den lever da! :) Selv om den kanskje kan ha fått litt hardere liv.. Hehe, kanskje skal prøve med elteip gitt :D hadde passet utmerket på din også med litt godt med senk :) skikkelig STCC style :) Kansje det. Nå har jeg noen 19" OZ superlegera LM liggende. Du får ta en titt på bildene jeg har lagt ut på min tråd :D Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2012 Kom forresten over et par bilder til ifra Gatebil i Juli for litt siden som jeg ikke tror har vært innom her :) Så da kan en jo mimre litt etter sommeren :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Nå er det vel på tide med en bilde update igjen vel, lenge siden sist nå. Fikk en etterlengtet vask i går :) Vinterhøyden ser jo også her. så mye vinter som det er også.. : rolleyes Sjekket opp etter rådyrsmellen, og det er såvidt en liten ripe å se, og den regner jeg med kan fikses med polering. så å si umulig å se selv om leter etter den :) Også har jeg kjøpt meg en bil til, 1980 Corolla KE70 :) :p Blir laaaangtidsprosjekt den her, sommer og kosebil :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 kjøpt den av ringnes? :D Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 Ja, kjøpte den av Tor Anders :) egentlig litt tilfeldig, men jaja. kommer til å bli mye morro med den bilen også :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacGyver93 Skrevet Januar 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2012 ja, den blir sikkert fet! Siter http://rustent.norwegianforum.net/ 1984 golf 2 1,6 cl- ratlook 1985 golf 2 1,6 gl-spiker mercedes w123 1982- oldschool toyota corolla- herjebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaspo Skrevet Januar 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 For en strøøøøøken Octavia!! og elsker lyden i den bilen ^^, Skal selv slenge på Rs bodykit osv. :D åssen lyktesnkere anbefaller du hvis noe? :) og hvor kjøpte du senke sett? så sykt bra ut! Siter Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2012 Mange takk for det! :) Hehe, liker den selv ;) hører godt turboen når en gir på litt :) De jeg har syns jeg er de fineste, de er fra superskoda. Der har de mange, men omtrendt alle er mer rette med en bue ytterst, og med de så blir ikke linja mellom over og under lykta ikke så paralelle, og bilen ser "sløv" ut forfra. De jeg (og Mikael) har er helt rette, og bilen vil se mye sintere ut forfra :) Jeg kjøpte senkesettet i Tyskland, Lion tuning om jeg ikke husker helt feil :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg