Gå til innhold

Stambo´s Octavia RS

Ranger emnet

Stambo

Anbefalte innlegg

• Svar 582
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Hei du :) Gå på 09, også velger du koding og Longcode helper. Så blar du litt i bitene og der kan du huke av for "foglights as DRL" også kan du velge prosentvis front blinkers som parklys :) Husker ikke eksakt, men du finner det der :) Når du setter på us-park er det en stooor fordel å ta ut pærene til parklyset pga lyset blir gul oransje med park i. Men da får du jo feilmelding på det, men det kan du fikse med å sette inn LED park med motstand med feil polaritet ;)

fikk gått over bilen i dag også=

God samvittighet!

20120202_190506.jpg

20120202_190545.jpg

20120202_190605.jpg

:)

- Skoda Octavia RS TDI 2007

- Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow>

x VW Polo TDI Sport Edition 2001

Low Cars Make Them Boobies Bounce <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, og om du ikke finner noe så skal jeg plugge i å se eksakt :) Jeg har noe, har de orginale grillene oppe og nede foran på no i vinter, og bruker de andre på sommeren :) Har også komplett Milotec bodykit liggende ferdig lakkert, men fant ut jeg ville ha den som den er i stedet :) Ellers er det stort sett orginale deler som ligger her :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det, og om du ikke finner noe så skal jeg plugge i å se eksakt :) Jeg har noe, har de orginale grillene oppe og nede foran på no i vinter, og bruker de andre på sommeren :) Har også komplett Milotec bodykit liggende ferdig lakkert, men fant ut jeg ville ha den som den er i stedet :) Ellers er det stort sett orginale deler som ligger her :p

Vurdere å få tak i coilovers til den til sommern, tror demperne bak begynner å bli dårlig, har ved flere anledninger "klappet sammen" bak når jeg har folk i bilen, og kommet over en hump.

Hvilke anbefale du, å er det eventuelt både høyde og hardhets justerbart, pris? =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, nå har jeg bare hatt to typer på min, Spax og FK, og det er jo så mye mer :) Den erfaringen jeg har med hardhetsjustering er at du kan justere bilen mellom comfy og drittstiv, men at fjæringsveien blir den samme (altså at det ikke hjelper mye å ha den stivere om du ligger i grenseland med senk/felg). Derfor gikk jeg over til kun høydejusterbart etterpå :)

Jeg er veldig fornøyd med FK som jeg har, både på pris, komfort og muligheter for å ligge lavt over hjula :) alt kommer ann på hva du vil legge i det egentlig :) Men høres ut som du har en god grunn til å senke litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er medlem der, men ikke så veldig aktiv dessverre. Har ikke hatt så mye tid til det det siste året. Men er jo egen tråd om bilen der, som belle har laget når han tok den skikkelig :) link til den ligger i første innlegget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Nei, er ikke alt man har tid til :) Hadde forresten helt glemt av linken i det første innlegget! Men når du sier det, så husker jeg jo at jeg har lest den.

'92 Mazda 626 2.0 GLX (GE)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer selv å handle meg den grilen som du har på sommeren, den nederste grillen og eyelook (rette) fra superskoda. hva ligger frakten på? og tar det lang tid før det kommer til norge/hjem? :)

den så faktisk ikke så gal ut med den svarte grillen! :)

Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig grillene er fine til å være "styling" plastikk :) blir veldig anonym foran, er endel som har kommet bort å spurt hva merke det er når de ikke ser den bakfra ;)

Men passer den nedre grillen om du ikke har RS? (kan hende det er til vanlige også, husker ikke, litt lenge siden jeg var der inne sist, blir så fort frista :p) Frakta regnes ut automatisk på siden deres, men den er noe dyr for store eller tunge deler. Du må også regne med MVA på delene, for de sender i full verdi og setter hva det faktisk er for noe. :) Bruker å komme etter 1-2 uker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der ja, de hadde en til den vanlige også :) gjør seg de grillene der :) blir kanskje ikke det dobbelte, men blir noe i frakt, og 25%mva på totalsummen av varer OG frakt (latterlig nok) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider