Stambo Skrevet Februar 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Ikke så mye nytt som har skjedd i det siste, men et xenontåkelys har dødd, så har bestilt orginale Skoda DRL LED tåkelys jeg tenkte å prøve å modde inn :) Har bestil litt annet småtteri også.. Fikk tatt en liten vask i går og da ble det en aldri så liten shoot :) RS, A4 og A3 :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K3nn3th0ls1 Skrevet Februar 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2012 Koselig med en liten shoot av og til :) Siter '92 Mazda 626 2.0 GLX (GE) Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Jada, og fint å få brukt hustaket til noe fornuftig :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Februar 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ser du har bestilt DRL LED lamper. Har montert disse selv. Eneste problemet jeg har er at man får info om at lysa er deffekte. Grunnen er jo pga LED. Jeg har bestilt http://diodhuset.se/led-tillbehor/effektmotstand-for-hb3,-hb4,-h10,-9005,-9006-dimljus?group=prod_prod_grp-s1%2F78 Slike for å få en motstand slik at jeg ikke får feilmeldingen. Skal ta å knipse noen bilder og legge ut hvordan det gikk med slike motstander. Når du monterer dem så ser du at det er 3 pin på kontakten. Den ene er - opg di 2 andre er + Det er for å velge mellom 2 lys styrker på lampa. Gleder meg til å se resultatet på din bil :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Februar 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2012 Ja det har jeg lest at de gir feilmelding, men det burde ikke by på så store problemer :) liten motstand fikser vel det. Ja, regner med at jeg bare kobler meg på full styrke, blir jo DRL lys siden lyssensor slår over til xenon automatisk når det mørkner :) ser mest på utfordringen med at lampene ikke passer på bilen, så må bygge det over i de gamle lyktene, men skal vel få det til. Kan jo ikke være så vanskelig :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Mars 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2012 Kan jo ikke være så vanskelig :) Thats the spirit! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Mars 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2012 Lage en how to når du går igang på LED kjørelys? Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2012 det kan jeg alltids gjøre, men tror lyktene passer i facelift :) ferdig maskert og rengjort, klare for farge :) etterbildet får dere vente med til de sitter på bilen. det ble drit kult syns jeg selv, men regner med noen kommer til å være uenig ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Audi Cantona meets VW Vipergreen :) Hentet som dere ser felgene i dag og måtte jo da få stasen på :) Men bilen var jo møkkete som helvette så da var det bare å fly til med hanske og vann Så var det å hive seg på å bytte, men byttet bare på ene siden før jeg kjørte ut for å rekke noen bilder før det ble for mørkt. Love it or hate it :) Rakk heller ikke å bytte front før mørket tok overhånd :) Edit: PS; fortsatt i vinterhøyde :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Synes det så kult ut jeg!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Sjæl! :D må prøve de på din og vøtt :D det tror jeg hadde vært fett :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Mars 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2012 Ja det må vi få til! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Dette likte jeg og! Kult at noen "tør" prøve noe litt "annet"! Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mars 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 Må tørre å prøve litt også, ikke bare gjøre som andre :) må få byttet grill også få tatt noen bilder til helga. Snakkes om snø i morgen så :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet Mars 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2012 tommel opp:) ble tøft det der:) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg