Stambo Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2012 Faen nå blir det mye bilder her ass :p Håpe dere ikke går lei :p Klarte bare ikke dy meg............ Helt ærlig; Mye bedre! Tok en haug med bilder i dag, men ingen ble bra... her er de minst ille :p Klarte heldigvis å spare meg for å senke den... :p det får bli senere ;) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Når kommer DTM frontleppa Stambo? Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Mai 29, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Jeg må se ann det til etter den er i ferdig sommerhøyde og se hvor mye det er å gå på :) jeg var veeeeldig nær å bestille den sammen med grillen og lyktelistene, og kjente at jeg angret litt når jeg så din, for den gjorde seg bra framme der! :) kanskje det. Må bli en på meg også på sikt :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Mai 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Mai 29, 2012 Nice:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2012 Takker! :) Ble en tur til Vålerbanen på Søndag, så da ble det brått senk og 20" igjen på lørdag :p Tok et lite bilde av bilene mine etterpå :p Også noen bilder tatt av andre :) Mr.Haugen Skoda Octavia RS by henhau, on Flickr Og Mr.Ulen Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blanck Skrevet Juni 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2012 nye fronten på bilen din ser helt rå ut :) bra med mangen bilder :) flott rs :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Takk for det! :) Nesten så jeg vil si at det er litt slitsomt å kjøre nå... :wonder: 20" er trangt å kjøre lavt med ass... frister med 19" igjen, men også lyst på hjul, så hvis noen har noen 18"/19" felger de kan være intr i å bytte med 19" merce hjula rop ut :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Digger bilen din Stambo!! Perfekte Octavia etter min smak ;) Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaspo Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Den bilen er sååå nydelig! kosta det mye med facelift? Siter Skoda octavia 08' 4x4 1,9tdi L&K <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Mange takk! :) Facelift kommer på ca 50k bare i deler pluss lakkering etc :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Da er bilen heiset opp i Vinterhøyde og levert til lakkering :) så da blir det mer oppdatering når den er tilbake. Da blir det ny look på felger blant annet :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerosix Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hei! Bilen din blir bare penere og penere hver gang jeg ser nye bilder :mekke: :D Har et spørsmål jeg håper du kan svare på. Vurderer å få litt mer susing i bilen og har sett på flere forskjellige åpne filterkit. Her er et av eksemplene; http://www.bsr-tuning.no/produkter/4900320/. Syns det er et sant helvette å finne noe brukbart i det heletatt til Skoda.. :wonder: Det ender vel også med at jeg må kjøre uten motordeksel hvis jeg skal endre til åpent filter. Men jeg blir jævla usikker når jeg ser hvordan LMM sitter på bilen i dag, i forhold til hvor den kan sitte på kittet jeg vist over. Kjører RS 06 Tfsi bensin. Og motorromet ser da slik ut. Kaster roser på din vei hvis du kan hjelpe meg litt på vei her :-) [ATTACH]31557[/ATTACH] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Oii! Hvor har du fått tak i diodene til parklysa? For vist var det sånn at du bare snudde +/- slik at den ikke lyser men at pæresjekken ikke slår ut? Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Glemt helt å svare deg aerosix! Men du har vel fått på filter nå, men søk etter Golf GTI deler, det er helt likt som Octavian :) Jeg fikk de parklysdiodene av en kamerat.. så vet ikke helt type det er.. men ja, jeg satte de bare inn med feil polaritet så de ikke lyser men lurer autosjekken :) Forøvrig hentet jeg bilen fra lakk på torsdag, og leverer den tilbake igjen på mandag :) håper det blir siste gangen nå! Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eritom Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Har du fullverdig facelift nå? Med svinglys på xenon?? Hvordan koplet du på diodene/parklyset? Hva med koding? Noe spesielt som måtte til? Siter 2012 Octavia RS TDi DSG 2006 Octavia RS 2.oTFSi 1999 Siliva S15 Spec R 1994 Galant "RWD 3.1TT" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg