Mr-OlseN Skrevet Juli 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2012 Må si at jeg digger bilen din! Håper jeg får ordnet lånet denne uka, og i beste fall henta Skodaen i løpet av uka. Har litt planer allerede, så får vi se hvor kjapt man får de realisert :) Siter Saab 900 SE - SELGES!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjåføren Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Nå er bilen blitt fantasktisk flott, rett og slett en lekkerbisken. Alt stemmer liksom, både helheten og detaljer (jeg har likt facelift best helt siden den kom). Skulle jeg sette fingeren på noe, så hadde jeg hadde ville hatt den ØRLITE opp, slik at mer av dekkgummien viser på oversiden over hjulet. Til saken: ser at skiltet foran er uten disse plastikkrammene. Det er MEGET elegant og clean. Hvordan har du egentlig festet skltet? Ser ingen skruer.... dobbelsidig tape? Siter 2015 Skoda Octavia 1,8 TSI DSG 4x4 1971 VW Boble 1302 (godbilen en fin sommerkveld) 2000 Honda HR-V 1,6 (godbilen til kona) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Juli 31, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 31, 2012 Mange takk! :) Moro med så hyggelige tilbakemeldinger! :) Faktisk litt uenig i akkurat senken, skulle gjerne hatt den bittelitt mer ned så litt mindre av dekksiden syntes ;) men er deilig å kjøre tilnærmet subbefritt som jeg kan nå :) Men får se om jeg tester litt mer senking etterhvert :) Skiltet foran sitter med dobbelsidig teip ja, syns det er helt klart penest! :) Bruk 3M sin VHB teip, den sitter som bare F.. ;) hehe :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Røk på ny smell i dag og hentet nye felger... :p 9x19 og 10x19 skal bli spennende og teste ut! :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-OlseN Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 (endret) Pic or it didnt happend! :p Hvor fikk du tak i de Vertini-felgene? Endret August 1, 2012 av Mr-OlseN Siter Saab 900 SE - SELGES!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Kommer nok ikke noen bilder enda, sitter på heeelt feil dekkdim, og det må endel custom til for å få felgene på bilen :) også må de lakkes så bare å bestemme seg for farge igjen ;) Det er ikke Vertini, det er AMG 63RS reps. Kjøpte de i Stocholm :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr-OlseN Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Ser du har spurt flere ganger om noen er int i de... Hva tenker du å ta for de? Siter Saab 900 SE - SELGES!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Jeg har det :p Det er fordi jeg er forferdelig ubesluttsom når det kommer til felger :p Hadde bestemt meg for å beholde de, men nå ble det jo nye plutselig da, men de er det ikke sikkert jeg kan kjøre med engang, så jeg må nok avvente å beholde de litt til til jeg ser om de nye passer :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 2, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 2, 2012 tatt av gamle dekk i dag :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet August 5, 2012 Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 (endret) litt off topic: har du solgt de grønne 20"? er bombe sikker på at de stod på en golf 6 som var på buskerud treffet på lørdag:) Endret August 5, 2012 av Grill82 fant bilde som bekrefter min mistanke;) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 Det er felga mine ja, JC bare låner de for å prøve 20" :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grill82 Skrevet August 5, 2012 Rapporter Share Skrevet August 5, 2012 Det er felga mine ja, JC bare låner de for å prøve 20" :) den passet 20" veldig bra :) Siter 82 Toyota Corolla KE70 "langtids prosjekt" 96 Nissan Primera "G(anske) X(treme) edition" 02 Skoda Octavia "low n slow" RIP:( 92 Toyota Carina E SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 7, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2012 ja, det ble ganske kult :) Neste på lista her nå er nye skiver og bremser rundt om, og jeg bestiller nok EBC Turbogroove skiver og Redstuff klosser :) Også blir det nye dekk til nye felgene samt lakk til de :) Tar også 4hjulskontroll på bilen til Fredag, da den har ugjort seg foran, og sliter godt i innerkant på høyre framhjul. Tydlig at noe har ugjort seg så greit å fikse før setter på nye dekk! Skal jo til Gøteborg 25.aug til Royal Fitment treff også! :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 13, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2012 Bilde av forrige mandags avisoppslag :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet August 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2012 Dekk ble bestilt om mandagen, ble Falken FK452 siden Toyo som jeg tenkte ikke var tilgjengelig mer en noen få dager og prisen nesten dobblet seg på den tiden.. Så får vi håpe det blir strekk nok! 215/35-19 på 9" og 225/35-19 på 10" Må få lakkert de i helga, så blir travelt å få det her klart i tide! Uten hjul blir det ikke tur heller :o Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg