Stambo Skrevet Desember 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2012 Ja, da ble det en impulsjulegave til bilen i år også gitt : rolleyes Men slik går no dagan... Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 har sittet nå lenge og sett gjennom hver side i tråden din her nå Stambo... HELT RÅ LEKKER SKODA!!! Må være den flotteste Octavia i verden :p meget bra jobba og bra at du tar såppas godt vare på bilen din! :) du må få skaffet deg en slik leppe som den andre sedan RS'n har på et bilde lenger bak her, så veldig aggresiv ut :p men uansett RÅ LEKKER Skoda ;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 3, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Mange takk for det du! :) Veldig moro å høre, og at du har tatt deg tid til å se igjennom hele tråden :) Ang leppe har jeg vurdert å finne noe ekstra som kan sette under der, men problemet er at min er så lav at det ikke er plass til noen leppe :) min er lavere under fangeren enn den andre er under leppen, så en slik leppe vil fort bli knust er jeg rett :p Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 jaja, men RÅ er den med eller uten leppe uansett :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 3, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2013 Mange takk for det du! :) Veldig moro å høre, og at du har tatt deg tid til å se igjennom hele tråden :)Ang leppe har jeg vurdert å finne noe ekstra som kan sette under der, men problemet er at min er så lav at det ikke er plass til noen leppe :) min er lavere under fangeren enn den andre er under leppen, så en slik leppe vil fort bli knust er jeg rett :p Få bilen opp 4 cm så er problemet med knust leppe løst! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jo-jo Skrevet Januar 4, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2013 Hvem skal da skrape veiene i indre østfold :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2013 Mye usakligheter det var her da McMickyBurger :D da kunne jeg jo like gjerne kjørt med Spax da jo :D Ridehight > styling any day ;) det kommer du til å lære og :D Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Optimus Prime Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Hei Stambo, Tøff bil du har:) Får så si samme om ett par uker.. Hvor får du tak i stylingen til den? Grillen og "øyelokkene" osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Takk for det :) Facelift du får da sikkert, min har jo kunn FL front, mens alt annet er pre-FL. Grill og øyelokk er fra superskoda :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 7, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2013 Hvem skal da skrape veiene i indre østfold :) Good point! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Optimus Prime Skrevet Januar 8, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2013 Takk:) Ser du har mange tøffe felger, noe sted du anbefaler å få de fra? De hvite 5 eika for eks. jo mindre du vil kvitte deg med de he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stambo Skrevet Januar 11, 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2013 Jeg har funnet mine på finn og på div forum :) De hvite 5 eika 20" (som nå er grønne) kommer jeg ikke til å kvitte meg med, det er orginale Audi felger som er dritsjeldne :p Da har jeg fått gjort litt igjen, hentet nytt "blankt" deksel hos møller og en vRS logo. Ble ikke så værst syns jeg :) Også dukket disse opp her om dagen Passer rett inn (nesten) i FL RS fanger, men siden jeg visste at disse gir pærevarsel hentet jeg noen motstander til xenonkit hos en nabo. De bolter retti stikket i bilen, og bytter til 3pol stikkerhus i andre enden Koblet opp for å prøve, men nå kommer det rare.. og det er at selv med motstander gir dette feil i dashen. Ved oppstart blinker tåkelysene noen ganger og pærevarselet går bort, men setter på tåkelysene så kommer feilen opp igjen. Men lysene forblir på. Resultatet ble ikke så værst, hovedgrunn til å bytte bort fra xenon er å slippe radiostøy (ja radio blir betydlig svekket selv med digitale ballaster som ikke skal gi forstyrrelser), og at LED matcher bedre mot LED parklysstripene og hovedlysene enn xenontåkene :) Det gir også betydlig mindre sideveis spredning. Bonusen er jo at det er orginale deler, så da er det vel lovlig da :thumb Skal prøve å deaktivere pærevarsel i morgen å se om det hjelper :) Venter også på 30 byte "highend" modul fra Mr.Sondre og da skal det visst også gå å aktivere corneringligths etc også :) Siter - Skoda Octavia RS TDI 2007 - Toyota Corolla Ke70 1980 <Low, wide and slow> x VW Polo TDI Sport Edition 2001 Low Cars Make Them Boobies Bounce <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 Meget pent med LED! Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin1994 Skrevet Januar 12, 2013 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2013 det der ble pent ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet Februar 16, 2013 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2013 Nais! Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg