Gå til innhold

Dajusnes golf mk1 SOLGT:(

Ranger emnet

dajusnes

Anbefalte innlegg

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Whooop nye bilder! montert lykte list og gti leppe, samt fjerna fangerne ;)

Gikk gjennom eu kontroll uten problemer, måtte bare justere den opp slik at jeg får skrevet senkesett inn i vognkort :)

Bestilte meg felger i dag også ;)

IMAG0370.jpg

IMAG0369.jpg

Eneste som mangler nå er at jeg trenger firkantige blinklys som passer hållene der fangerna var, pluss må bytte ut sikringsboksen siden blinklys ikke fungerer. + anlegget har streika! :(

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må til biltilsynet en dag ja å få skrevet senkesettet i vognkort:)

Vet du hvor jeg kan få blandet orginal fargen på sprayboks?

Bare et tips til når du skal på BT. Jeg ville gjort bilen litt mer diskre for å si det sånn :) De på stavanger BT er psykopater etter mine erfaringer.. og hvis du kommer med en slik bil blir de bare mer oppmerksomme på ting og tang.. bare et tips :) ha med 4-hjulskontroll og.

Er ikke sikker på hvor du kan få blandet farge på boks. du finner sikkert noe hvis du søker på google :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltema hadde ikke lakkoden i den store permen-.-Å det går sikkert ann på G2;)

må innom fargeglede eller bilxtra kansje.. ja tenkte hive av takstativet og på mad fangerne etc når jeg skal på BT:)

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye styr. Hadde bilen på eu-kontroll så fikk jeg ikke godkjent den pga. at senkesettet ikke var skrevet inn i vognkortet(den eneste feilen jeg hadde på kontrollen). Derfor måtte jeg til BT og få det skrevet inn der. Hadde time hos BT og de slakta bilen.. De mente at den ikke burde blitt godkjent slik den hadde. Så de ringte til verkstedet jeg hadde fått den godkjent hos og snakka med de. Så fikk jeg kjøreforbud og kunne ikke få prøveskilter på den engang. Så jeg var ganske stuk. Etter det tok det mange uker før jeg fikk time, for det er så lang ventetid, men denne gangen hadde jeg time i Egersund. En times kjøretur sør for stavanger med bilen på tilhenger. superkult!... kom der og fikk den godkjent. Da hadde det tatt ca. 4-5 måneder for meg å få bilen EU-gokjent :) var rimelig nervøs når bilen ble sjekka da :P

Kunne fortalt mer detaljert, for det var noe mer og tror jeg, men kommer ikke på det nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å fytti f**, Får prøve ungå det styret der ja! skal ikke være mulig å være så hestkuk bare for at bilen din ser slik ut! dem skal bare prøve seg å være slik mot meg!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider