Gå til innhold

Dajusnes golf mk1 SOLGT:(

Ranger emnet

dajusnes

Anbefalte innlegg

• Svar 320
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
Herlig!:D Har nettopp blitt ferdig med min mk2 ratlooker, så det er moro at flere følger den stilen:)

Vil gjerne dele ideer, hvis du ikke har noe i mot det. Trenger flere rat-ting på bilen min;)

Kan godt dele idder har ikke kommet med så mange enda men det kommer seg :)

VW golf mk5 2005, low is a lifestyle!

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det for å få til hvite dekksider? Hva slags forarbeid, og hvilken type maling?

MSPaint ser det ut som

Rat look med vilje er tja......Men det får du gjøre som du selv vil med, har sett noen fra england som tar helt av(om du har sett f.eks en viss rusten nissan sunny på allycat felger)

Jeg syns det er pene å bare beholde orginal platina og heller foruksere på felger

Team HS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gjorde du det for å få til hvite dekksider? Hva slags forarbeid, og hvilken type maling?

Siden det kommer fetere hjul med mindre gummi på ble det ikke lagt mye arbeid i dekksidene, men ksrudde av hulene og vesket gummien skjikkelig, så maskerte jeg sirkel og malte med helt vanlig inne maling, ble bra resultet men tviler på at det holder lenge :)

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å beholde det orginale pansret og ruste ned et annet slik at det er mulig fjerne rat looken når jeg vil, evt vidre salg. har en hel liste med hva som skal gjøres med bilen nå ser ut til at man har ordnet seg sjalusi/laksetrapp også ;)

Vw golf mk1 1983 X

Toyota celica gt4 1991 X

Bmw e36 325 1992 X

Honda civic hb 1,4is X

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det kommer fetere hjul med mindre gummi på ble det ikke lagt mye arbeid i dekksidene, men ksrudde av hulene og vesket gummien skjikkelig, så maskerte jeg sirkel og malte med helt vanlig inne maling, ble bra resultet men tviler på at det holder lenge :)

Me like. Skal prøve det selv:)

1997 VW Golf Joker 1.6

1983 VW Golf 1.5 C

x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI

x 1987 VW Golf CL 1.6

x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med flere enere med takstativ :D

Hvitsider får man kjøpt (sånn som limes på dekkene)

Ser bra ut også :)

Onkelen til en kompis av meg selger en energolf, på Sortland.

Om du trenger delebil.. (Det er kromfangere på den og greier) ;p

1973 Pontiac Firebird

2007 VW Passat 2.0 TDI

[X] 1961 VW Boble

[X]1983 VW Golf MK1 OldSchool

[X]1988 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider