Gå til innhold

coupe = kvalitet ?

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

Finnes mange 2,2 og 2,3 motorer fra Audi med 130, 133, 136, 137 og 138 hk.

130: Sto i coupe GT 80-82.

133: Motor type NG (lik den sutarts har)

136: bl.a. KV, NF

137: ukjent motorkode, men levert i Tsjekkoslovakia og Sverige på 80-tallet.

138: Audi 100 hadde denne motoren, men ikke så mange.

Motorene på 136 og 138 er levert både med og uten kat, men ytelsen er den samme.

NG er for eksempel en nyerer versjon av NF, som jeg har, og begge disse har kat, men yter forskjellig.

mvh

The Boss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det egentlig ikke så farlig om jeg har 163 hk, bryr meg egentlig ikke så veldig. Men det sto i annonsa at det var 163 hk, og selgeren sa deg også til oss og han virker veldig serriøs siden han hadde stiftet familie og greier. Så jeg valgte å tro på han.

Jeg kan jo godt ta bilder av motoren hvis det hjelp ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, har du en femmer i bilen din, og motoren ikke er byttet fra noe sted skal det så være en 133hk 10V rekke 5...

Der får man ikke mer enn 150hk ca, med mindre det er med kam i tillegg. OBS; er det garantert km på bilen? Da jeg tenker, 250 000km og kambytte.... (derfor dyttet inn en skarpere en enn original til samme prisen)

innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro

host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være at det har blitt skifta kam når den gikk i utlandet..

er ikke sikker på om det har så mye og si jeg, men det sitter custom made effekt annlegg på bilen også..

om det er 163 på prikken er nok ikke det viktigeste, det som er viktig er at sutarts har fått seg en bra bil han har sikla på leeeenge :)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...