FunksTiGi Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Heisann! Jeg har en Golf 3 GTI 1997 modell, hvor det ene vinduet verken går opp eller går ned. Det fungerte med en gang jeg fikk bilen(ca. 3 uker siden) Tror dere det kan ha noe med en løs ledning å gjøre ? Tips ? :) Takker på forhånd ! Mvh FunksTiGi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kivlos Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Enten dårlig kontakt i bryteren eller ledningsbrudd vil jeg tro. Dårlig kontakt i bryteren kan løses ved å dynke bryteren og pluggen i elektrorens. Om det er ledningsbrudd er det sannsynligvis i overgangen fra bilen til døra (inni gummimansjetten). Om ikke jeg husker feil er det den svarte og gule ledningen som leder strøm til vindusheisen. Om det ikke lyser i bryteren er det nok ledningsbrudd i den svarte/gule ledningen som er årsaken. Siter '98 Nissan Almera 1.4S - '97 Nissan Almera 1.6 (delebil) - 86' Volvo 740 (solgt) - '92 VW Golf VR6 (solgt) - '87 Volvo 745 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg