audi_a4-1,8tq Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Motorrommet har nå begynt å bli ekstremt skittent! Jeg har nå hatt bilen i snart 2år, og verken jeg eller forrige eier har vert flink til å vaske under panseret:nono: :( Det jeg lurer på er hva som må dekkes til? Hva som ikke tåler vann? Har en A4 1,8TQ med AEB motor. Har KN-filter, så vet at dette må dekkes til. Men hva mere? Noe annet jeg må vere forsiktig med? :) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Vask i vei, ikke spyl rett mot elektronikk, og skru ut coiler og tørk etterpå, skift gjerne plugger i samme slengen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Og ikke minst, sprut gjerne ett lag med diesel, 5-65 eller lignende over aluminiumsoverflatene, så de ikke ireer så fælt å blir stygge, etterpå. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_a4-1,8tq Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Flott! Takker for svar :) Siter xX Audi A4 1,8T Quattro -97 Xx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Bare å spyle i vei. For å være på den sikre siden kan du gå over med trykkluft i kontakter å lignende. Gjelder spesielt bensinmotorer. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 Ett annet godt tips, er å blåse tørr kontakter og putte litt vaselin i dem. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg