Bekklund Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Har ei bstemor som har fått ei "rose" i frontruta, er det noen her som vet hvor man kan fåm fikset det og hvordan. Helst i Hedmark. -Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Mai 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2010 Dalaglass fikser stensprut såfremt det bare er et skall og ikke har fått utvikle seg til noe som sprekker utover. Har du delkasko er det bare å fortelle hvor og hvordan det skjedde. :thumb Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekklund Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 De vet ikke når og hvor det skjedde, jeg så det når jeg vasket bilen hennes. Skal høre med henne. Takk for hjelpen! -Bekklund Siter -Bekklund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Har ikke så mye å si hvor og hvordan det skjedde. Bare dikt opp ett eller annet. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Lå bak en lastebil for ett par uker siden sier du.. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg