Siindree Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Heisann! Jeg har en Nissan Sunny 5 dørs sedan. Blir min første bil og fikk den relativt billig. Desverre er det en rød bil. Det er det første problemt jeg selv ser. Men det hadde vært fint om noen kunne kommet med ideer om hva som kan bli gjort med denne bilen. Om dere har ideer til styling, kan dere linke sidene hvor jeg skal bestille fra? det hadde vært fint! Dette er det jeg har å jobbe med.... http://s958.photobucket.com/albums/ae70/titan91/?action=view¤t=nissansunny.jpg hadde vært fint med raske svar, for jeg trenger hjelp med dette prosjektet! Mvh Sindre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 begynn med felg og senk, selv om dette blir som å sminke en gris.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindree Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 (endret) Hehe, hvor mye vill kan jeg senke 30mm? BS Bildeler selger jo senkesett. Men de har ikke til Sunny der. Kan Primera p10/p11 senkesett fungere? Sku fått den lakert eller noe.... Har du tips til rimerlige felger? Endret Mai 8, 2010 av Siindree Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Gjør sånn som han her;): Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 her er senkesett til overkommelig pris http://www.partsandretards.no/webshop/product/43267/6017 skal felgene være rimelig bør du nok på bruktmarkedet.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindree Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 kan gjøres mye med bilen, gir ikke opp nå håp enda ;P Det der var bare...rart. Vi får se. Planer om interiør styling. Ny vinge bak. BS Bildeler ha rmye rart :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 les litt her før du bestiller fra BullShit bildeler. http://www.bilforumet.no/opplysningen/182383-bs-bildeler.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Det første du bør gjøre, er å stappe handa opp i innerskjermene bak og sjekke at det ikke er rusta der, er det rusta der kan det koste litt å fikse. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindree Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Hmm...Ja var vist en del sene ordere derifra. Synn... Vet du om noen andre sider som har alt fra setetrekk til vinger osv? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindree Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Det første du bør gjøre, er å stappe handa opp i innerskjermene bak og sjekke at det ikke er rusta der, er det rusta der kan det koste litt å fikse. Får shekket det på mandag, takk for opplysningen! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindree Skrevet Mai 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 (endret) har fått noen ideer til hva som kan gjøres, å lekt litt med Photoshop samtidig. Hvordan blir det nå? http://www.nettby.no/user/file.php?user_id=548772&folder_id=4965380&id=77635504 Burde vell ha nettby får å se det da, men da jeg kopierer linken til bildet vises det ikke..enda man trykker inn "sett inn bilde" å alt. Endret Mai 8, 2010 av Siindree Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 Legg ut bildet på Photobucket.com og kopier -koden inn hit;) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 evnt http://www.bildr.no Er raskere. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siindree Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 (endret) Noen ideer jeg hadde. Men lurer på om den lakken av panseret er bra, eller domt. Virket som en bra idé i starten i allefall. Men her er Solfilm, Felg og tusenmetere. Har funnet masse til interiøren på streetdesign sine sider. Prosjket er prosjekt? Endret Mai 9, 2010 av Siindree Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg