Gulfgti Skrevet Mai 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2010 (endret) Heisannn.. Har fått meg oljekjøler, må jeg borre hull og sette på nipler på motoren eller hvor? har ikke ferdig uttak til kjøler se.. Har også en orginal-intercooler fra en 200sx, holder denne? Hvor kan jeg ta uttak til en turbotrykksmåler når det ikke er noen uttak orginalt? borre hull i innsug? Endret Mai 11, 2010 av Gulfgti Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 noen? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 ikke borre noen hull. skaff deg en thermostat "sandwich" som du setter mellom filter og braketten på den måte unngår du at olja blir for kald eller for varm Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 okkey:D Og hvor kan jeg skaffe det? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royterje Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 hvorfor vil du ha oljekjøler på 1,6td? trodde alle kom med det orginalt. og eg har jaggu mekker vw i maaaaaaange år. og eg nekter og tro at motoren din sliter med for marm olje. drit i det og bruk pengene på jenter. istedefor og ødlege noe som virker. Siter golf2 syncro med 1,8 20v turbo. golf2 vr6 turbo bora 1,9tdi vw lt bilbergningsbil vw transporter tdi arbeidsbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Da trodde du feil, Er ikke oljekjøler orginalt på 1v... Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 okkey:D Og hvor kan jeg skaffe det? ? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 er vel i grunn ingen "oljekjøler" på noen av disse bila i den forstand, men, sitter ofte en varmeveksler iforbindelse med olje/kjølevann :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2010 Okey. Men vet du hvor jeg får tak i en sånn "sandwich"? Eller andre muligheter for å få på oljekjøler? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Visst pokker er det oljekjøler på disse. Den sitter på sammen med filteret og er vannkjølt. Men hvis du absolutt vil bytte den, reiser du å får deg en sånn sak du bytter ut den med. Fåes på bixtra mekonomen etc... Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Når du skal ha trykkmåler setter et T-stykke på den slangen som går mellom innsug og pumpe. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Visst pokker er det oljekjøler på disse. Den sitter på sammen med filteret og er vannkjølt. Men hvis du absolutt vil bytte den, reiser du å får deg en sånn sak du bytter ut den med. Fåes på bixtra mekonomen etc... det er en varmeveksler, ikke oljekjøler. hvem vil kjøle olje med vann som bikker 80grader pluss? den har en viss kjølende effekt. men er ingen ren oljekjøler i den forstand, hjelper faktisk motor og fortere bli driftsvarm Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Mai 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2010 Vet om den varmeveksleren jaa.. Det jeg spør om er åssen jeg kan montere en ekstern oljekjøler. Har fått en med nippel på hver side.. Link til en "sandwich" som passer? Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2010 Vet om den varmeveksleren jaa.. Det jeg spør om er åssen jeg kan montere en ekstern oljekjøler. Har fått en med nippel på hver side..Link til en "sandwich" som passer? Bruke en slik? Selges på Biltema Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Mai 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2010 skal du på død og liv ha oljekjøler på motoren, så anbefaler jeg deg og bruke en thermostat styrt sandwitch. kan risikere og få FOR god kjøling på olja, og det er ingen slager for å si det sånn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg