vwcab Skrevet Mai 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Ja ja da har endelig jeg klart og overtale fruen i huset til og kjøpe "kassebil" Etter og ha prøvd både 2,4d og 2,5TDI så falt Valget på en 2,8l vr6. Tenkte det var på tide og sponse staten med noen penger etter og ha kjørt så billig med Diesel haha.. Bilen er altså en 1997mod 2,8l vr6 Kombi,med alt utstyr som trengs. Og JA jeg har kjøpt en med manuell gir.Tenkte det var det greieste.. For en herlig bil og kjøre med 2,8l og manuell gir-kasse! Maler som en katt,kan nesten ikke høre at den sviver på tomgang,men når man trykker litt på gassen så våkner den til live :evil: Til dere vr6/bensin skeptikere: Kjørte 440km i dag på veier i innlandet(svinger,bakker,dårlig vei) fylte full tank ved start og nå etter 440km altså står måleren 1 strek før 1/2 tank. så ikke noe høyt bensin forbruk idag :) hehe Og Nei jeg kjørte IKKE rolig.. :mrgreen: Litt info om bilen: 1997 mod Caravelle 2,8l vr6. Kombi.Km 194000 Org motor havarerte så da ble Ny overhalt satt inn og den har kjørt 72000km 8) Nytt reg kjede,strammere,mm... Nydelig 8) sentrallås el vindu el speil Nye bremser rundt hele bilen. Ny eksos for 2år siden. mye nye deler i forstilling. Planer: Åpent filter(mulig) Bygge 2,5"/3" eksos. Noe Senk. 9,5x18" alu. sota ruter rundt baut. sorte VW emblem. bort med Caravelle merket bak. Skinn/sports stoler forran. Mulig skinn bak oxo om det blir skinn forran. Front spoiler, evnt rs4 front fanger. Sorte klare lykter+blink(om jeg finner noen som IKKE har angel eyes!! :| ) Fikse det lille som er av lakk rust på di vanlige plassene. Noen bilder av bilen: Vurderer og sette på disse om dem ikke blir solgt :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 (endret) jaja har fått gjort noe med kassa nå, lakket grill(øvre) 18" er montert senket(litt) monter Kn filter(grom lyd) og montert slike nye fancy viskere. Endret Mai 9, 2010 av vwcab Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Mai 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2010 Lurer på og montere Sort delskinn interiør fra passat 07mod i T4 oxo. tror det hadde blitt bra jeg :mrgreen: hehe Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2010 Har gjort litt med bilen. :mrgreen: Lakket skyvedørskinne sort Flekket på lakk rusten Nye dekk bak har oxo kjøpt en frontspoiler/leppe så får vi se hvordan den passer på når den kommer :) Siter 1986 Golf syncro 1990 Golf Fire and Ice 1998 Passat stv 1.8T Kånebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet September 14, 2013 Rapporter Share Skrevet September 14, 2013 Tøff bil du har:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg