Gå til innhold

Råeste motor i ascona

Ranger emnet

totta

Anbefalte innlegg

det var det jeg oxo mente.. opel sine motorer er jo generelt sett lette motorer.. så man kan jo ik sammenligne opel sin vekt fordeling på 6'ere når man bruker no anna gedingent..

-Opel Manta B GT/E 16v Prosjekt

-Opel Omega 3000 24v -91 (Solgt)

-Opel Omega 3000 12v -88 (Vraket)

-Opel Ascona B -76 (Solgt)

-Opel Manta B GSi -86 (Vraket)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by totta

regner ikke min som den det da, siden min er under bygging, men i tyskland veit jeg det finnes med 3.0 24v lurte på om noen har gjort det i norge, har hørt rykter om at det er en som har en ascona b cab med v8(rover motor) men veit ikke om det stemmer skal være på vestlandet et sted hvist.

En kamerat av meg har en manta med 3.0 24v fra Opel Omega 3000.. Den flytter seg greit.. Men jeg lurer på om det er turboplaner på gang. En annen kamerat har en Kadett C Coupè med 2.0 16v Turbomotor fra Calibra 4x4. Den er forholdsvis original motormessig men legger fint lakris på 3.gir på tørt føre ;)

Jeg har mange biler, men de forbanna signaturreglene forhindrer meg å skrive dem ned!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by OpelFanatikeren

Kunne tenkt meg å fått sett noe av disse bilene med større motor og dokumentert det med kameraet mitt.

Er sikkert flere som ville likt å sett bilder av disse vidunderene :D

Må vel vere en mulighet for det vell ??

Du kan få bilder av bilen min men da får du vente til den er ferdig kan jo ta en 10 år periode he he he

men blir en rekke sekser i bilen min i alle fall

oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter)

skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no

VW og Audi er bilene som er konge he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider