Brende Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Hei. Har en Stratus 1995 Modell, 2.0 liter, Etter jeg har kjørt litt med Bilen av og til, Så begynner bilen av og til og koke, Lurer på om noen kanskje veit hva det er ? ;P Bobler/Koker greit av og til i Frostvesketanken, Er dette farlig ? Elr veit noen hva dette kan være ? :) Mvh Nicklas B . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 dra innom chrysler forhandler og kjøp ny raditor lock så blir det bra -vanlig feil på stratus og neon egentlig -dette har blitt tatt opp før- jeg hadde samme problem i stratus og neon forresten ;) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Jepp, radiator pressure cap heter den. Sitter på termostathuset: Koster ett par hundre kroner fra forhandler og er ett enkelt bytte. Ville satset på å bytte termostat samtidig da ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Høres faktisk ut som du har gåen toppakning eller gåen topp Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monza_24v Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Er det slik at den koker/bobler over? Jeg hadde noe av det samme på min, da med ekspansjonstank. Ble for varm ved mye hardkjøring og rant over. Løste seg ved å bytte lokket på tanken. Om det er gåen toppakning skulle den ha brukt litt vann også tenker jeg. Siter Monza 3.0 24v Turbo - Prosjekt Monza 2.5 12v - Bruksbil Vectra A 2.0i 8v - Bruksbil m/trim Vectra A 2.0i 8v - Delebil Manta A 2.0i 8v - Solgt / Omega A 2.0i 8v - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaracing Skrevet Mai 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Om temperaturen er normal,og du bare hører boblelyder i ekspansjonstanken ville jeg skiftet trykklokket på motoren. Normal feil på disse. Siter 2001 Skoda Octavia Elegance 1,8T 4x4, 1965 Buick Skylark 2dr HT, 1981/1982 Skoda 105L (prosjekt) http://www.bilforumet.no/skoda/215354-skoda-105-a.html "Lille Gul" http://www.bilforumet.no/annet-bilrelatert/213207-kids-ride.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brende Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Tusen takk for alle svar, skal få i meg ny Radiator topp og bytte termostat først ;) Får prøve det, Bilen bruker normalt med Frostveske :) Så topppakningen er bra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brende Skrevet Mai 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2010 Og Bilen har aldri gått varm, uansett hvordan jeg kjører, Og om den står og går på tomgang i en time, så holder temperaturen der den skal være :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg