ReWrite Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Okai, Tomta it is? Jeg laster bilen min med overtrøtte folk anyway :P Vi stiller sterkt fra TheLAN, dere ser kanskje banneren våres? :) - BMW E30 318i 86mod - Audi A4 Stasjonsvogn 2001 mod - Mitsubitchy Colt No-idea-mod osv :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Dette blir bra :) Men hva var dette med burning og lov? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Hmm ble det satt noen tid når det ble? Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jantore Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 fant ut, er kl 19.00 :) Siter -98 Suzuki Jimny 4x4 -92 Mazda RX7 1.3L Singel Turbo Garret T04E 60 trim x85 Suzuki SJ413 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 jeg kommer med nyvaska bil og flere kompiser fra Hamar. detta blir bra. opphold og lyst. kan det være bedre ? prates kl 7 ta med venner og kjente med bil. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JeltZ Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 detta blir bra! telle timer igjen ;) får med en camaro også ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 KOmmer en par biler fra Brua og op også... Er i denn Gullfarga som er på avatarn hvertfall.. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Begynner å bli bra detta :)) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by Precious Dette blir bra :) Men hva var dette med burning og lov? hehe.. er vel ikke noe mer lovlig her enn alle andre steder.. men du kan jo gjøre et forsøk... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 burning er mindre populært tror jeg! men ikke meg i mot Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 [ Det er fremdeles tillat å børne og dra piruetter på tomta.. hvis polti sier imot så si at ronny har sagt det er greit sombrero [/b] synes syndt på de som trur på dette he he he Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 brodern kom på tomta med sin 3000gt i sta kl 1930ca, trur du ikke det kom en gubbe og slon eller en på ca 50år jøss alså. brodern jakta nedn og fikken i bakken, dumt og terge på seg folk ved og slå etter sjåfør eller bilen. gubben sa han var lei rånerne som kjørte rund om kring. synd for han. burde tatt en gamel lada og putta gubben inni og tauan rund og slipt bilen i høy hastighet i mjøsa Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Viste ikke noe om dette treffet før jeg bare var på vei til McDonalds jeg! hehe, Så da så jeg bare masse råe biler som sto parkert! Måtte jo da innom! Jævli masse pene biler!! Har også tatt bilder, kan kanskje legge de ut etterhvert! -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Nå ere ut på byn :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReWrite Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by TropicX Viste ikke noe om dette treffet før jeg bare var på vei til McDonalds jeg! hehe, Så da så jeg bare masse råe biler som sto parkert! Måtte jo da innom! Jævli masse pene biler!! Har også tatt bilder, kan kanskje legge de ut etterhvert! -TropicX- Utrolig pen bil du har, lagt merke til den en del ganger her på TG.. Felgene spesiellt står høyt i min bok.. :) Kanskje du har sett meg? Eller kanskje noen her ellers har det? Min slitne E30 318i som stod på plassen der, med Camaroen osv osv. Vel det var koselig så lenge det varte, og best of show var Pudding sin :P Og micraen jeg ikke ble helt klok på :) Siter Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede! x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar! x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt! x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt! x BMW 318i 86mod - Solgt! x Jetta mk2 84mod - Solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg