TropicX Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by ReWrite Utrolig pen bil du har, lagt merke til den en del ganger her på TG.. Felgene spesiellt står høyt i min bok.. :) Kanskje du har sett meg? Eller kanskje noen her ellers har det? Min slitne E30 318i som stod på plassen der, med Camaroen osv osv. Vel det var koselig så lenge det varte, og best of show var Pudding sin :P Og micraen jeg ikke ble helt klok på :) Takker! Liker felgene jeg å! hehe, men bilen skal bli seende ut bedre da :D Kan lese om planene mine her: http://bukk.mine.nu/jan/bilen.html - Tror den da vil bli bra! Tror ikke jeg har sett deg, Men har filma jo å tok bilder av de fleste bilene på parkeringsplassen ista! Farge å sånn på bilen din a? -TropicX- Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Veldig bra oppmøte :) Synd det var så kaldt, hehe :D Kommer bilder etterhvert.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 La opp noen bilder på hjemmeside jeg da: http://bukk.mine.nu/jan/diverse.html Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet April 9, 2004 Rapporter Share Skrevet April 9, 2004 Originally posted by totta brodern kom på tomta med sin 3000gt i sta kl 1930ca, trur du ikke det kom en gubbe og slon eller en på ca 50år jøss alså. brodern jakta nedn og fikken i bakken, dumt og terge på seg folk ved og slå etter sjåfør eller bilen. gubben sa han var lei rånerne som kjørte rund om kring. synd for han. burde tatt en gamel lada og putta gubben inni og tauan rund og slipt bilen i høy hastighet i mjøsa Jeg så han gamaln gikk i bakken, Var ikke akuratt bruk av silke hansker vel, he he. je je.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet April 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by TropicX La opp noen bilder på hjemmeside jeg da: http://bukk.mine.nu/jan/diverse.html har ikke i større oppløsning også? Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Lenge siden det har vært så trangt på tomta ja :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 veldig bra oppmøte. men savner flere bilder og film. pudding ? blirre noe film ? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by totta brodern kom på tomta med sin 3000gt i sta kl 1930ca, trur du ikke det kom en gubbe og slon eller en på ca 50år jøss alså. brodern jakta nedn og fikken i bakken, dumt og terge på seg folk ved og slå etter sjåfør eller bilen. gubben sa han var lei rånerne som kjørte rund om kring. synd for han. burde tatt en gamel lada og putta gubben inni og tauan rund og slipt bilen i høy hastighet i mjøsa hehe.. tullete folk.. snakket med brodern din litt og hørte om denne episoden her ja.. Gubben hadde visst kastet noe i hue på en motorsyklist også... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by TropicX La opp noen bilder på hjemmeside jeg da: http://bukk.mine.nu/jan/diverse.html ser du har fått med deg 2 bilder av bilen min :D Weeee Tok masse bilder jeg også, legger de ut når jeg kommer hjem fra vikingskipet... Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Corrado16v ser du har fått med deg 2 bilder av bilen min :D Weeee Tok masse bilder jeg også, legger de ut når jeg kommer hjem fra vikingskipet... såklart! Corrado er jo drømmebilen min!!!! OG ANNET: Orka ikke surre så mye med oppløsninga. så ble sånn! Noen spes bilder som urde være større? Kan dette fikses :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 bare slenger ut de to bildene jeg tok. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Det var bra oppmøte utover kvelden gitt :) var skamlekker den røde mitsu'n .. Men hva slags bil var det som var FYLLT opp med klistremerker, diskolys og jallastyling?? Den var rett og slett BLODHARRY! Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Mandel Det var bra oppmøte utover kvelden gitt :) var skamlekker den røde mitsu'n .. Men hva slags bil var det som var FYLLT opp med klistremerker, diskolys og jallastyling?? Den var rett og slett BLODHARRY! Det var litt for mye jallastyling på den ja... Var det ikke en Mazda 323 -> http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=405442 Noe alla den ellerno, eller kanskje jeg som surrer. :D Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 Originally posted by Mandel Det var bra oppmøte utover kvelden gitt :) var skamlekker den røde mitsu'n .. Men hva slags bil var det som var FYLLT opp med klistremerker, diskolys og jallastyling?? Den var rett og slett BLODHARRY! er det den blåaktige micra`n du tenker på? Må da ha vært noen som tok bilder av denne lekre tralla? ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet April 10, 2004 Rapporter Share Skrevet April 10, 2004 var nok micran ja :D..hehe Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg