VeilSide Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by LilleGud hadde du vært på no streetmeet så hadde du vist at snuten aldri er langt unna... så er vel folk mere glad i lappen enn 10 min med oppmerksomhet. Og? Hender ofte vi har følge med en bil som har saftblander på taket men det stopper ikke folk fra å greie å leke seg litt ;) Godt ingen skjøt meg :D Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Bra film det pudding! :D syns jeg dro kjensel på en bil der og.. ;) Hva er egentlig vitsen med all denne "burninga" på treff da? Syns det er show nok at det ikke går an å kjøre over plassen der pga mye folk jeg. Svært sjelden det er så mye folk der! Syns det var gøy jeg. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Pudding nytter ikke å stå og henge, må ta litt initiativ ;) men ja nice bil og lyktene var digge.... kan du avsløre hvor du kjøpte dem? :) Står i en post på forumet ett sted, men det var på realcar i stockholm :D Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 På vei til treffet kjørte det forbi en rød supra, kjørte mot plassen. Men han kom aldrig innom!? så den bare kjøre forbi hvertfal. hadde vært kult å sett den. Den var overfet! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benredik Skrevet April 11, 2004 Rapporter Share Skrevet April 11, 2004 Originally posted by Corrado16v På vei til treffet kjørte det forbi en rød supra, kjørte mot plassen. Men han kom aldrig innom!? så den bare kjøre forbi hvertfal. hadde vært kult å sett den. Den var overfet! Jeg lå bak den forbi skipet. Lurer på om den ikke er en showbil for audiobahn. så den på mannsmessa i vinter. Siter -93 Audi 80 2.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Var vel han Ourom sin supra det da. den er vel nedklistra med no reklame nå. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSCoz Skrevet April 12, 2004 Rapporter Share Skrevet April 12, 2004 Originally posted by Mark1 det var no innavl fra stange som dro ett par runder på tomta ihvertfall. Men det var stort sett det eneste, hørte det var noen som var redd for de nye dekka sine å... regner med at de bare har det i kjeften..... :D liten morromann du fisken, bare å svinge utom, så skal jeg kjøre deg kristen;) Siter What we`re dealing with here is a complete lack of respect for hard work. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 har noen bilder, men er strømtom på cam, så må lade det opp før jeg får lagt inn bildene... men bilder kommer :) artig med såpass mye folk.. ble bra oppmøte etterhvert :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by Helios Var vel han Ourom sin supra det da. den er vel nedklistra med no reklame nå. jupp.. audiobahn står det utover sidene på den.. Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Var en del folk ja, frister litt og dra oppover igjen senere på sommeren.... :) Må bare få med noen flere biler herifra. var 2 stk først og kom 2 til rett før vi reiste igjen.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 tok hele seks bilder jeg.. hehe.. eller tok masse fler, men er bare av 6 forskjellige biler.. resten er til privat bruk... Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by ThAMaZTeR tok hele seks bilder jeg.. hehe.. eller tok masse fler, men er bare av 6 forskjellige biler.. resten er til privat bruk... hadde vel strengt tatt holdt med det bildet der av den fine golfen og den kjekke sjåføren :P:P:P:P ble dårlig med prøvetur da men thamazter. får ta det en anna helg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TropicX Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Jævli rå den grillen med det VW merket er på den golfen remster!! det var helt sinnsykt rått! heh! Siter PROSJEKT PASSAT1 '98 PROSJEKT A4 XXLINE '95 gamle bilen NÅ ~ VW Passat GTE '16 X ~ VW Passat `08 SportLine X ~ VW Passat `98 X ~Audi A4 `95 Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 13, 2004 Rapporter Share Skrevet April 13, 2004 Originally posted by TropicX Jævli rå den grillen med det VW merket er på den golfen remster!! det var helt sinnsykt rått! heh! takker takker :D oppdateringer om golfen kommer fortløpende i tråden min. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg