Gå til innhold

Henning Solberg på 7 plass !!!

Ranger emnet

Bilteknikeren.com

Anbefalte innlegg

helt utrolig rått!! jeg forventet dette, men å oppleve det er jo helt sinnsykt!! han kan greie å avansere til 4 plass tror jeg !!

den mannen er råere en Petter Solberg, og nå kommer han til å vise seg!

hører at de prater om han på WRC radioen ganske mye, så han har gjort seg bemerket :)

Stor Fan av Storebroren Henning

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Bilteknikeren.com

helt utrolig rått!! jeg forventet dette, men å oppleve det er jo helt sinnsykt!! han kan greie å avansere til 4 plass tror jeg !!

den mannen er råere en Petter Solberg, og nå kommer han til å vise seg!

hører at de prater om han på WRC radioen ganske mye, så han har gjort seg bemerket :)

Stor Fan av Storebroren Henning

får håpe det holder til mål... kjempebra...

ps pakka har kommet...

om 100år er alt glemt...

viljen dreg halve lasset..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Kjetilr

får håpe det holder til mål... kjempebra...

ps pakka har kommet...

jepp, han kjørte seg opp på 6 plass nå :) får håpe det holder.

bra du fikk pakken, regner med at du ble fornøyd også :)

Firmaer/Privatpersoner: Har du/dere en Problembil som dere sliter med å få i orden? og som kommer tilbake med samme feil gang på gang? :) ta kontakt. Er mobil og kan komme!! Ikke nøl med å kontakt meg, da sparer du penger/tid og irritasjon!! Garanterer at feilen rettes i Turbohastighet!! gticars@start.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår