boschern Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 (endret) tokk noen bilder etter en kjøretur utenfor tromsø, ved hillesøy. er ikke helt ferdig med bilen enda. ska komme ny grill, sideskjørt, frontleppe og skal sote den. å mulig noe mere, men det kommer senere. men jeg vil høre va dere syntes om bildene og bilen : ) takk for svar:-) Endret Mai 11, 2010 av boschern Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Ren og pen, akkurat slik vi liker det :) Litt mørke bilder kanskje, men jeg antyder fukt i tåke- og blinklysene foran, FK klarglass lykter? Er plaget med det samme selv :/ Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Mai 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Ren og pen, akkurat slik vi liker det :) Litt mørke bilder kanskje, men jeg antyder fukt i tåke- og blinklysene foran, FK klarglass lykter? Er plaget med det samme selv :/ blinkersan og bakløkta e orginalt sota og kameraet er ikke det beste. er tatt me iphone :) å hovedløkten er hella :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWCHRISTER Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hvilke felger er det du har på bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hantler Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 liker felgene! Siter Buckle up! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Mai 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2010 noe jeg kjøpte på megahjul:) kan finne link vis noen ønsker :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boschern Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2010 har fått på noe nye deler :) kommer flere bilder senere, må bare få god været til tromsø :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg