ZAbatmaN Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Hei Jeg lurer litt på dette med carputer, har lest litt rundt, ser det finnes en del forskjellige løsninger. Det jeg lurer på er, vil denne egne seg? Hvordan vil det bli når jeg slår den av, vil den ikke få feilmelding når den starter igjenn? Hvordan vil det være med lyd osv, må jeg kjøre dette gjennom den "vanlige" bilstereon min så ut på forsterkere osv? Mange dumme spørsmål på en gang:P Siter 91 volvo 740 81 pontiac Grand Prix[phat square] 72 vw boble[go biln] [x]93 bmw 525i[x]87 vw golf[x]85 mercedes 190e[x]97 audi a4q [x]83 opel manta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Vet ikke med den, men dersom du bruker denne; http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10580308;c:100580 Så bruker denne vanlig laptoplader, da den er bygget av laptopkomponenter! :) Så derfor kan du kjøpe universal batterieliminator for bil på Dealextreme.com for under hundrelappen! Og vips, så kjører PCen på 12v! :) Du kan kjøre lyden rett på forsterker, men da må du ordnre remote/bryter til forsterkeren din på annet vis! :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg