Brende Skrevet Mai 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2010 Har et problem med min Chrysler stratus, Turtelleren kommer og går, og lever helt sin egen hverden, Aner ikke hva som gjør dette, Men vil jo gjerne ha alt helt strøkent, Så haper jeg kanskje kan få noen tips :) Av og til så fungerer den hele tiden, og til andre tider så kutter den helt ut og funker ikke på flere timer :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Kjent problem på stratus at speedometer clustret tar kveld. Det enkleste vil vel være å få tak i ett nytt speedometer og bytte. Er elektronikken i clusteret som blir dårlig. Evt. er det en som heter Dominator på forumet som kanskje kan hjelpe deg, han fikk loddet opp speedometer clusteret til sin Voyager og det funket etter på. Han har en kontakt person som kan hjelpe deg å lodde, så du kan også høre med ham ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brende Skrevet Mai 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Okei, Er ikke så viktig, Men det er litt irriterende ;P Bare artig og ha mest mulig strøken Bil :) Tenker vist jeg en dag skal selge den, Så er det jo my lettere og selge en strøken Bil ;P Får sende på ham en Melding ang dette etter hvert da :) Trur nokk neste Bil blir en Chrysler Seebring :) Vet du om de fåes med større motor en 2 literen ? :p Og uten Automat;p (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2010 Ja, Sebring ble levert med 2,7L V6. Dessverre bare ett fåtall av disse i Norge. Tror ikke jeg har sett Sebring manuel, og jeg kan nesten garantere at det ikke finnes 2,7L med manuel ;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg