Bassen67 Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Hei:) Jeg har en 97 mod Stratus. Jeg synes det er veeeldig mye dekkstøy både på vinterdekk (piggfrie) og sommerdekk. Sommerdekkene er av merke Michelin. Er det noen andre som har samme problem, eller er det dekkene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Har også en del dekkstøy i min 2000 mod. Tror nok det har både med dekkene og dårlig støydemping i bilen å gjøre ;) Faktisk har jeg mer støy i bilen med sommerdekkene enn vintedekkene, så har nok mye med dekkene ja. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunaz Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Jeg merker også en del støy, har Michelin dekk. Sto Pirelli på den da jeg fikk den, men de var enda verre. Tror jeg velger Continental neste gang, de skal visst være bedre sa de hos dekkforhandleren. Siter 05 Mondeo 2.2TDCI Titanium X 83 Golf GTI MK1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 det hjelper å dempe mellom gulvet og torpedo veggen, i den ene stratus (til kona) demonterte jeg alt av interior og gjørde ontlig demping: det er ganske stille kontra min egen bil som er original dempet i gulvet :) Ellers har jeg sett flere ganger at noen stratuser har en opning/klaring/hull i mansjeten rundt ratt stammen og brannveggen -den fikk jeg tett veldig bra i den ene bilen samtidig med det andre demping -sjek det isåfall. Det er en tynn/svak gummi som er montert der forresten. Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Har du lyst å forklare hvordan du dempet? :P Jeg tenkte å gå for dynamat i dørken, mot torpedoveggen, i dørene og bagasjerommet. Så bruke filtmatter fra biltema mot torpedoveggen og i dørken over dynamatten. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2010 Dekktrykk har også endel å si på dekkstøy. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg