Gå til innhold

bilstereo i Stratus

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Begynner å bli flere og flere stratuser rundt omkring som får litt mer avanserte anlegg, jeg har 2 stratuser der konas har den mest avansert foreløpig inntil jeg får tid til å gjøre min egen ferdig :) egenltig det var en Neon vi kjøpte til henne men når jeg drev og monterte fant jeg ut at den hadde for liten plass til et 4 veis system -så da kjøpte vi heller en stratus til :)

Har egentlig ikke gidde å "publisere" disse på norsk :D da morsmålet mitt er spansk, men om noe vil se på bilder -noe de aller fleste er mest opptatt av enn alt pratten rundt den " sjedeligge teknikk fjasset" her er linkene, og hvis det er noe av interese eller spørsmål bare send meg en PM gjerne her så kan jeg oversette eller forklare nærmere :)

min stratus i EMMA klasse pure passiv i 2008, første plass i NM:

http://www.todoautos.com.pe/f110/proyecto-pure-passiv-ano-2008-a-46750.html

Bilen til kona med 4 veis aktiv deling:

http://www.todoautos.com.pe/f110/proyecto-stratus-ii-64405.html

Ellers er jo Neon med 3 veis aktiv deling:

http://www.todoautos.com.pe/f110/proyecto-neon-61441.html

--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*

-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir så innspirert til å begynne å gjøre noe med anlegget i min bil når jeg ser dine prosjekter. :)

Hvordan får du nok strøm til å drive alt?

Prøvde forresten å bruke google translate for å forstå litt mer. Men med settninger som "Roze-Beskyttelse mot mekanisk, satte jeg q slangeskinn fortelle deg senere, men ikke se bildene." og "Opprinnelig luftfilteret går her, men sette disse kablene tykkere er mindre plass, men hadde samlet en KN filter selvfølgelig øyeblikkelig satte den, lyddemperen av resonanser den ut senere og q trenger en dress." blir jeg ikke så klok. Hvem er denne q forresten? Og fikk han dressen sin !? :ahahahhaha:

Bilforumet.no
Moderator: Chrysler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... ja, den oversettelsen var så dårlig at tom jeg ikke skjønte en kvekk av det...:iconsm

i min stratus har jeg 4 stk Stinger batterier, 1 foran og 3 stk bak der reservehjul vanligvis ligger :) i stratusen til marianne er en stinger foran og en back, i neon er det en optima yellow topp foran -funker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 1 month later...

har forresten noen skjemar :)

Min Stratus -dog en eldre bilstereo utgave da den er blitt oppgradert på det meste :)

elektrik kobling

142051d1226753967-proyecto-pure-passiv-ano-2008-stratus-elektrisk-skjema_bilde.jpg

signal kobling

142052d1226753967-proyecto-pure-passiv-ano-2008-stratus-audio-signal_bilde.jpg

kone bilen

elektrisk kobling

348668d1278591682-proyecto-stratus-ii-stratus2-elektrisk-skjema.jpg

signal kobling

221632d1249139883-proyecto-stratus-ii-signal-del_stratus2.jpg

og Neon -som er forøvrig til salgs

signal kobling

265526d1259155897-proyecto-neon-audio_signal_neon.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruker electronic workbench -multisim- alacocaina her kan man simulere de fleste kretser (brukte mye på skolen istedenfor å sette en krets fysisk så laget jeg kretsen og koblet opp med måle apparater i programet og foretok analizer... ble ferdig på 1,2,3...:scooter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...