RSG60 Skrevet Februar 7, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2004 Det er litt mye slark i girspaken, slitte foringer, og ei knekt fjør var vist en del av problemet.. Er det noen som har fiksa på dette før? Så de veit litt om priser osv.! Tenkte kansje eg kunne finne meg ei ny fjør på knoksen (bildødaren), noen tips om hvilke biler som kan tenkes å ha samme giroverføring? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Det sitter noen foringer nede meg gear spaken de kan du bytte, er ikke sikker på pris, da vill du bli kvitt slarken. vist det er foringer foran til bærebro så ligger de i pris original på ca 200- 400kr stykke det er jo 4 foringer totalt på en side + stabbstag. ikke noe problem å bytte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Passat og golf har samme gear overføring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corrado16v Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by k-70 Det sitter noen foringer nede meg gear spaken de kan du bytte, er ikke sikker på pris, da vill du bli kvitt slarken. vist det er foringer foran til bærebro så ligger de i pris original på ca 200- 400kr stykke det er jo 4 foringer totalt på en side + stabbstag. ikke noe problem å bytte. 4 foringer pr. side +stabstagforinger? hvilke da? er det ikke bare 3 foringer pr. side da? indre og ytre foringer i bærearmen og stabstagforing? er vel også en fordel med presse hvis man skal bytte foringer i bærearmen, de sitter noe jævlig! Siter http://privat.bluezone.no/moro/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Bytta alle foringer foran og bak i sommer, så de er ikke noe problem.. Det var bare de for spaken jeg tenkte på.. Men vist Passat og golf har samme overføring burde det jo ikkje vere vanskelig å finna noke. : ) takker Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Februar 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 med styrekule tenkte jeg på, ikke noe problem å bytte vist du har spesial verktøy til det, da tenger du ikke å ta av broen du må bare løsne den. men vist du ikke har er det litt stress men det går jo med en presse uansett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2004 Styrekule?? Du trenger jo bare løsne den med egnet ters til en hundrings, og bruke to fastnøkler for å skru den av styrestaget.. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k-70 Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 nei nei, de foringene i broen, litt fuckt skrevet av meg, men du trenger ingenting for å få av styrekule bare skrue den av og skru på, bare bank litt godt når den skal på så den ikke sviver. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg