Omega<3 Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Hei, lot bilen stå i tomgang i rundt 10min idag, so såg eg nett på tempmålaren, so va an opp i 110grader. So såg eg neri motorromme, dar låg vifto neri me plastikken, so va da 2 store kutt og ein centimeter va vekke. Har ikkje merka at noke at vifto løsna, ser ingenting kor da har vå borti eller noke. noken som har opplevd lignade? hadde an på verkstad for 2måna sia for å skifta vannpumpa. sette vifto på att og virka fint no, men gjere da noke å kjøre me dan vifto, eller bør eg kjøpa ny? Takk for svar!!!:-D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Det er ikke noe som har ligget i veien for vifta da? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Nei ser ikkje sånn ut. Einaste eg kan tenka meg e deksele so ligge øve radiatoren, so har sege litt ner, men e ingen merke noken plass:-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Det verste som skjer om du kjører med ei vifte med ubalanse er at clutchen ryker etter litt. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omega<3 Skrevet Mai 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Ja okei, kjem til å bestille ny, så blir rundt ei veka før eg får ny. Da går vell greit? Kjører ca 1-2tima kvar dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg