Gå til innhold

mk1 Cab prosjekt.

Ranger emnet

justAdwarf

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

Fikk en kjempe fin SMS tikkende inn på mobilen idag. Om at det var en pakke ifra Parts & Retards, som var kommet til meg på postkontoret. Så synts dette var en god nok grunn til å hive inn en liten glad oppdatering.

Det fikk meg ut av sengen fortere enn noe annet har på alt for lenge. Thats for sure:happyhappy:

Selfølgelig hadde posten klart å sende pakken til mitt gamle postkontor, ca. 45minutter ifra hvor jeg bor nå. Men, jeg heiv meg gledelig i bilen, for å kjøre å hente pakkene.

Pakken hentet, og komt tilbake til jobben, hvor jeg fant et kamera som jeg kunne låne. Julegavene kom tidlig iår :)

img0193n.jpg

Da var første, nesten helt ute av sin forkledning av bobleplast og pappesker.

img0195nc.jpg

Faktisk fint vær i Bergen idag. Bilen bare nyter det!

img0196r.jpg

1 done. 3 to go...

img0198u.jpg

Da var alle 4 ute i det fri. Håper på at jeg får dekk på dem allerede på Mandag.

img0201z.jpg

Hiver inn en liten reklame på slutten her jeg da. Stor takk til Håkon i Parts & Retards. Det tok litt tid, men jaggu leverte han skikkelig når tiden var rett for det!

Mats

Endret av justAdwarf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var dekken bestilt. Ikke lenge til jeg kan montere de på bilen nå.

Det ble 165-50-15.

Har hørt rykter om at jeg kanskje må valse skjermene mine litt. Noen i Bergens området som driver med sånt?

Bilder kommer, så fort dekkene er kommet på felgene. Har sett på nettet, og strekken ser ut til å bli slik jeg ønsker det. Men er fremdeles utrolig spent på slutt resultatet.

MAts

EDIT: Etter litt søking på nettet fant jeg svaret på spm mitt selv.

http://valsespesialisten.no/

Vist dere vet om noen andre som holder til i området, så er det bare å slenge inn et tlf nummer eller noe lignende :)

Endret av justAdwarf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

damn, felgene var drøye. Blir kult å se hvordan bli på bilen.. dekk dim ble helt riktig:D Gleder meg..

Hvordan innpress er det på felgene?

Har 15x7 på golfen min, men med 195.45 dekk( skal byttes ut når bilen skal ut på veien igjen, etter vinteren) å jeg har ikke valset men bretta opp den innvendige kanten i skjermbuen å det fungerer fint.

Skal ha på spacere også da felgene ikke går så langt ut som jeg ønsker..

Er ikke sikkert du trenger det, kommer selvfølgelig ann på innpresset.

Følger med her, fortsett å hold oss oppdatert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...