Pitbull-Terje Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Kjøpte en astra 1.6 si 8 vent/94 mod til kona, hatt full service på den og bilen er bra den, men den fusker litt under belastning/aksen..... fusker også litt på tomgang,noen som har vært borti det samme problemet? Coilbytte kanskje??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet Mai 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2010 Luftmengdemåler er typisk på disse bilene. Sjekk ut det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 ok.. takk for tipset. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hvis det er en C16SE, så er jeg ikke sikker på at det er noen LMM på den i det hele tatt. Jeg tror problemet ligger i tenningssystemet et sted. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Det er jeg ikke sikker på gitt... er en 8-vent 94 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hvis du slår opp reg.nr. i Mekonomens webkatalog, så får du opp motorkoden. Er nok SE hvis det er portinnsprøytning (noe jeg vil tro det er på en "SI"-modell). Alternativt er det C16NZ med monopointinnsprøytning. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitbull-Terje Skrevet Mai 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Stemmer at det er en SE ja.... prøve coilbytte da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Mai 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 14, 2010 Hvordan er tilstanden på tennkablene da? Plugger regner jeg med du byttet på service? Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg